Průvodce spotřebitele

Životnost výrobků - plus pro naši spotřebu i životní prostředí
Životní prostředí je zatěžována mnoha faktory souvisejícími s lidskými činnostmi. Množství odpadů je značně ovlivněno krátkou životností výrobků ...
Autor: Viktor Vodička
Č. vydání: Svazek 36, 1. vydání, září 2018
zivotnost-vyrobku-plus-pro-nasi-spotrebu-i-zivotni-prostredi.pdf

Technické normy – tvorba, použití a zájem spotřebitele
Při výběru služby či výrobku jako spotřebitelé vyžadujeme, aby předmět našeho zájmu z hlediska bezpečnosti, kvality, funkce, trvanlivosti či použití obecně naplnil naše očekávání. Taková očekávání jsou zahrnuta do technických norem...
Autor: Libor Dupal
Č. vydání: Svazek 35 (jen elektronický formát), 1. vydání, srpen 2018

Spotřebitelské desatero pro výběr kvalitní potraviny
Spotřebitelské DESATERO vlivů a faktorů, které nás ovlivňují při výběru kvalitních potravin
Autor: Libor Dupal, Irena Michalová
Č. vydání: Svazek 34, 1. vydání, červen 2018

Prosím, a kolik mne to bude stát ročně?
Přinášíme novou publikaci zaměřenou na roční procentní sazbu nákladů (RPSN) a na naše rozhodování o půjčkách a úvěrech, co bychom měli jako spotřebitelé zvážit, co bychom si měli uvědomit, a podle čeho konkrétně bychom se měli při sjednávání úvěrů a půjček s jejich poskytovateli řídit.
Autor: David Šmejkal, Viktor Vodička
Č. vydání: Svazek 33, 1. vydání, květen 2018

NOVÉ PLATEBNÍ PROSTŘEDKY: UMÍME JE VYUŽÍVAT? ZNÁME RIZIKA?
K dispozici je 2. přepracované vydání publikace na téma Platebních prostředků, vydané v roce 2013. Přináší pro spotřebitele řadu nových a důležitých informací pro orientaci ve světě financí.
Autor: František Klufa, Viktor Vodička
Č. vydání: Svazek 32, 2. přepracované vydání, srpen 2017

KOSMETICKÉ PŘÍPRAVKY
V r. 2016 vydalo SČS publikaci zaměřenou na označování prostředků „domácí chemie“ a jak s nimi má spotřebitel v domácnosti nakládat. V publikaci, kterou nabízíme nyní, se zaměřujeme na kosmetické přípravky, což vnímáme jako logické pokračování tohoto edičního záměru. Jsme rádi, že v ní můžeme připomenout důležitost těchto informací pro každého spotřebitele a vysvětlit jejich význam.
Autor: Eva Čížková
Č. vydání: Svazek 31, 1. vydání, červen 2017