Mimo edice

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2022 - 2024

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2022 - 2024

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Ústeckém kraji v letech 2022 - 2024.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, duben 2025

spokojeny-zakaznik-usteckeho-kraje-2022-2024.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2022 - 2024

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2022 - 2024

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Moravskoslezském kraji v letech 2022 - 2024.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, duben 2025

spokojeny-zakaznik-moravskoslezskeho-kraje-2022-2024.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2022 - 2024

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2022 - 2024

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihomoravském kraji v letech 2022 - 2024.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, duben 2025

spokojeny-zakaznik-jihomoravskeho-kraje-2022-2024.pdf

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2022 - 2024

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2022 - 2024

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihočeském kraji v letech 2022 - 2024.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, duben 2025

spokojeny-zakaznik-jihoceskeho-kraje-2022-2024.pdf

NÁRODNÍ CENA ČESKÝCH SPOTŘEBITELŮ SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK 2024

NÁRODNÍ CENA ČESKÝCH SPOTŘEBITELŮ SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK 2024

Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A máme tu čest vám představit firmy, které toto naše ocenění získaly v roce 2024.

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 1. vydání, listopad 2024

narodni-cena-ceskych-spotrebitelu-spokojeny-zakaznik-2024.pdf

Stránek: 7, stránka: 1 | 2 | 3 ... 7