Mimo edice

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb

Brožura obsahuje souhrnné informace o postupu při nákupu zboží nebo služeb a při jejich reklamaci.

Autor: SČS, Ing. Libor Dupal

Č. vydání: 1. vydání, srpen 2012

jak-postupovat-pri-nakupu-a-reklamaci-zbozi-a-sluzeb.pdf

Varujte se nabídkových akcí!

Varujte se nabídkových akcí!

Publikace přináší soubor rad a doporučení, jak se bránit nekalých obchodním praktikám na předváděcích akcích.

Autor: Editace - SČS Ing. Libor Dupal

Č. vydání: 1. vydání, srpen 2012

varujte-se-nabidkovych-akci.pdf

Metodický postup k zabezpečení prevence úrazů dětí a mládeže na hřištích, sportovištích a v tělocvič

Metodický postup k zabezpečení prevence úrazů dětí a mládeže na hřištích, sportovištích a v tělocvič

Doporučení pro vlastníky, zřizovatele a provozovatele dětských hřišť, sportovišť, tělocvičen, fitcenter a podobných zařízení

Autor: Kolektiv autorů

Č. vydání: 1. vydání, září 2012

metodicky-postup-k-zabezpeceni-prevence-urazu-deti-a-mladeze-na-hristich-sportovistich-a-v-telocvic.pdf

PROČ a JAK:  ZNAČKA KVALITY „HŘIŠTĚ-SPORTOVIŠTĚ-TĚLOCVIČNA –  OVĚŘENÝ PROVOZ“

PROČ a JAK: ZNAČKA KVALITY „HŘIŠTĚ-SPORTOVIŠTĚ-TĚLOCVIČNA – OVĚŘENÝ PROVOZ“

Rukověť pro vlastníky, zřizovatele a provozovatele dětských hřišť, sportovišť, tělocvičen, fitcenter a podobných zařízení

Autor: Libor Dupal

Č. vydání: 1. vydání, 2012

proc-a-jak-znacka-kvality-hriste-sportoviste-telocvicna-overeny-provoz.pdf

S technickou normou k úspěchu na trhu a v podnikání

S technickou normou k úspěchu na trhu a v podnikání

Proč je pro malého a středního podnikatele důležitá technická norma? Proč by měl být zapojen do vývoje norem? Vydáno s podporou Národní politiky kvality.

Autor: Libor Dupal

Č. vydání: 1.vydání, září 2011

s-technickou-normou-k-uspechu-na-trhu-a-v-podnikani.pdf

Stránek: 6, stránka: 1 ... 3 | 4 | 5 | 6