Mimo edice

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK ÚSTECKÉHO KRAJE 2019 - 2021
Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Ústeckém kraji v letech 2019 - 2021.
Autor: Viktor Vodička
Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE 2019 - 2021
Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Moravskoslezském kraji v letech 2019 - 2021.
Autor: Viktor Vodička
Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOMORAVSKÉHO KRAJE 2019 - 2021
Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihomoravském kraji v letech 2019 - 2021.
Autor: Viktor Vodička
Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK JIHOČESKÉHO KRAJE 2019 - 2021
Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Jihočeském kraji v letech 2019 - 2021.
Autor: Viktor Vodička
Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE 2019 - 2020
Přiznání Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník vyjadřuje skutečnost, že subjekt, který ocenění získal, poskytuje své výrobky či služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to jak s přihlédnutím k jejich kvalitě a bezpečnosti, tak i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím potřebám českých spotřebitelů. A tato publikace vám představuje firmy, které toto naše ocenění získaly v Královéhradeckém kraji v letech 2019 - 2020.
Autor: Viktor Vodička
Č. vydání: 1. vydání, listopad 2022

Udržitelná spotřeba při nákupu potravin
To, zda jsou současné vzorce spotřeby potravinam udržitelné jak z hlediska našeho zdraví, tak i z hlediska životního prostředí, je velmi diskutabilní otázka a zejména otázka plýtvání potravinami v posledních letech získala na politickém i sociálním významu. Na tento fenomén jsme se proto rohodli zaměřit a přinést spotřebitelům i některé praktické rady a tipy, jak tomtuto plýtvání předejít.
Autor: Aleš Pecka, Viktor Vodička
Č. vydání: listopad 2021