Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Lunzo

Dobrý den, objednala 1.1.2024 jsem zboží v celkové hodnotě 395 Kč. Na zboží čekám a stále nic. Na uvedené číslo infolinky se nelze dovolat.A napsali mi že udáje balík odeslali ovšem nepřišlo nic.Obchod nedoporučuji.

05. 02. 2024 21:02:45

LN

Joot.cz

Zaplatil jsem si zboží a zboží mi i po uplynutí dodací lhůty mi žádné zboží neposlali.

12. 01. 2024 18:51:54

Chvátal

LGC s.r.o.

V polovině září 2023 jsme prostřednictvím LG SHOP zakoupili pračku se sušičkou. Po uvedení do provozu se projevila závada - hlučnost a bouchání při odstřeďování. Pozvaný technik, který přišel až za 14 dní, odhalil pohmatem malou prohlubeň na boku pračky (1 mm), pračku nedemontoval, příčinu bouchání nezjistil a odešel s doporučením výrobek reklamovat u prodejce. Ten nám reklamaci zamítl s odůvodněním pozdní vytknutí vady (hovoříme stále o bouchání při odstřeďování), odmítl akceptovat i posud

19. 12. 2023 12:32:27

Zora Jaborníková

Fortegra Europe Insurance Company Limited

Neplní podmínky pojištění, které s vámi uzavřou. Nahlásite problém s autem, oni si z vás udělají likvidátora, chtějí po vás spoustu fotodokumentace a sami dobře ví už na začátku, že vám stejně nic nezaplatí. Všechno si nakonec platíte sami.

23. 11. 2023 19:29:16

Zedniková 3y4t2s

Tupperware BUBU s.r.o. IČ: 28779100

Dobrý den, zakoupila jsem sportovní láhev Tupperware a po pár použití, s výhradně čistou vodou, se v pítku lahve objevila plíseň. Vzhledem k tomu, že je pítko vyrobeno tak, že nelze žádným způsobem vyčistit, tak jsem dala láhev na reklamaci. Reklamace mi byla zamítnuta s vyjádřením, že se nejedená o výrobní vadu a měla jsem výrobek desinfikovat a pravidelně udržovat. Nikdo mě na nějakou speciální údržbu při nákupu neupozornil, ani žádný návod nebyl přiložen a ani na místě mi nikdo nebyl schopen

24. 10. 2023 15:49:59

Hušková Lucie

Eobuv/MOdivo

Nevyřizují reklamace, minimálně ne včas. Přes 3 měsíce čekám na platbu za (ve spolupráci s dTESTem) uznanou reklamaci. Opakovaně argumentují, že platbu zaslali - nic na tom, že na jiný účet a do jiné banky než na který měli podle formuláře, jenž jsem musel při reklamaci vyplnit. Věc jsem předat ČOI Než si tam někdo něco koupí, doporučuji si přečíst hodnocení na Heureka.cz nebo Zbozi.cz . https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/66808/nevyrizeni-reklamace

10. 07. 2023 06:55:04

Aleš Vít

Internet MALL a.s.

Dobrý den , jmenuji se Ondřej Kawan a mám problém s reklamací telefonu ve firmě Internet MALL a.s. Problém je ,že jsem reklamoval telefon ,který nenabíjel( měl špatnou vestavěnou baterku v telefonu) Telefon jsem kupoval za 12 929 korun a to 18.2 2021. Reklamaci jsem stihl podat ještě před uplynutím smlouvy, tedy 12.1. 2023 ,smlouva končila 18.2. 2023.Reklamace byla ukončena 26.1. 2023. Telefon se zdál být opravený a v pořádku ,ale dne 26.6 2023 jsem byl nucen požádat o opravu reklamace ,prot

28. 06. 2023 20:12:46

Ondra Kawan

VELKO-PNEU.cz

gumu poštou na reklamaci za 200kč. Nemám od nich potvrzení o tom že bylo zboží převzato k reklamaci. A nemám ani vyjádření o tom jak dopadla reklamace, nebo že byla reklamace ukončena. Jediný co mám je předchozí komunikace přes email a lístek z pošty že jsem jim zaslal výrobek na adresu.a taky email, kde mě zasílaj nějakou gumu. Můžu si na ně někde stěžovat? Podle mě a dalsich čtyř automechaniků kteří to videly měly reklamaci uznat. Co mám dělal když to nechci nechat jen tak. Poraďte někdo prosí

06. 04. 2023 18:35:39

Dominik Zemánek

VELKO-PNEU.cz

Nakonec jsem ji stejně poslal asi před měsícem. Dnes mi přišla zpět a to jsem se dozvěděl jen jedním emailem že bylo expedováno zboží a nic víc. Dnes jsem ji vyzvednul a k mému "překvapení" je to ta guma kterou jsem jim posílal. Takže když to shrnu. Přes email dokázali dopředu určit že je to moje vina a to z fotek ve tmě pod bleskem a na špinavé pneumatice od bláta protože zrovna tři dny lilo jak s konve.dále se s nimá nedá pořádně komunikovat. Poté jsem na vlastní náklady poslal gumu poštou na

06. 04. 2023 18:32:56

Dominik Zemánek

VELKO-PNEU.cz

kolegové mi řekly to samý když pneumatiku viděly. Ok. Naposílal jsem co jsem měl a čekal na vyjádření. Odpověd byla jednoduchá byť neuspokojující."Reklamační technik usuzuje, že je to proražená pneumatika. Pokud budete chtít pneumatiku reklamovat, zašlete nám ji na naši adresu".. a to prosím dokázal zjistit z celkem ne moc kvalitních fotek. Prostě borec. Tak jsem si řekl že je pošlu. Dlouho jsem otálel protože mi žena řekla tak se na to vyprdni a objednej jednu novou a bude to. Nakonec jsem ji s

06. 04. 2023 18:31:35

Dominik Zemánek

VELKO-PNEU.cz

Jejich stránky jsou slabě řečeno žalostné. Nenajdete nic než kontakt a zboží k objednání. Reklamace tam neřeší. Telefon my zvedly asi po měsíci a půl a nakonec jsem se dovolal myslím přes email.nejdriv jsem volal třeba 6x deně pak mě to omrzelo a volal jsem cca kazde 3-4 dny). paní my vzdělila ať jim na email pošlu číslo objednávky a fotky toho poškození. Jsem přesvědčený že Pneumatika je vadná a má od výroby vadný kord. To se prostě stává, chápu to. Můj servisak a další jeho tři kolegové mi ř

06. 04. 2023 18:30:27

Dominik Zemánek

VELKO-PNEU.cz

Dobrý den. Loňský rok 2022 jsem v červenci objednal 4 nové letní pneumatiky značky dunlop. Přišly mi 18.07.2022. Za dva dny jsem je nechal nazout na auto. Zhruba v půlce září jsem objevil na levé přední gumě bouly z boku nad Rávkrm. S gumami jsme najel cca 1000 km. K proražení pneumatiky nedošlo, tím Jsem si jistý (Jezdím slušně). Nafotil jsem to a předčasně radeji přezul na zimní. Po omytí pneumatik jsme se servisákem nenašli sebemenší poškození. A teď se do hry dostává firma VELKO-PNEU.cz jeji

06. 04. 2023 18:28:58

Dominik Zemánek

lidl eshop

eshop lidl neposkytl inzerovanou slevu na zboží, kterou na svých stránkách uváděl,připadá mě, že v čr si obchodníci dělají ze spotřebitele dojnou krávu protože vědí, že si to mohou dovolit, kontroly a dozorové orgány jsou bezzubé nebo nefungují- skutečně nefunkční, spotřebitel se nemá jak domoci nápravy to se to podniká na východě potom..

31. 01. 2023 16:32:36

Bařinová anna

O2

Dobrý den 21.12.2022 mě oslovila společnost 02 abych k nim přešel s internetem LTE s TV. 28.12.2022 jsme uzavřeli smlouvu a já ukončil starého poskytovatele, prý do 48h dorazí modem. Nedorazil, že prý chyba v systému. Každý druhý den komunikace s 02 a že se to řeší. Tady mimochodem cca třetí osoba řekla, že se ozve a neozvali, opět jsem musel volat psát a vlastně prosit. Nakonec jsem 23.12.2023 zašel na pobočku O2 kde nefunkční objednávku zrušili a vytvořili novou. Odjel jsem s modemem který

27. 01. 2023 13:12:14

Svoboda Pavel

mSpy

I purchased 3 month subscription for 2800 rupees for a feature of call recording which was advertised on various sites which it lacked actually.When I asked for refund they gave me 25 % refund and refusing remaining.Internet is full of their misconduct complaints.Their refund policy is joke.

12. 01. 2023 10:57:34

Ashish

Stránek: 10, stránka: 1 | 2 | 3 ... 10