Metrologie a spotřebitel
Víte jak významnou úlohu hrají míry, měření, měřidla (tedy metrologie) ve vztahu výrobce a poskytovatele služby ke spotřebiteli?
Víte jak významnou úlohu hrají míry, měření, měřidla (tedy metrologie) ve vztahu výrobce a poskytovatele služby ke spotřebiteli?
Víme toho dost o principech existujícího a vyvíjeného práva, jeho uplatňování a vymáhání a o kontrolních mechanizmech v oblastech, týkajících se –
- MĚŘENÍ TEPLA, VODY, ELEKTŘINY NEBO PLYNU DO DOMÁCNOSTÍ,
- PROBLÉMU „CIVILIZAČNÍHO“ HLUKU OBKLOPUJÍCÍHO ČLOVĚKA DOMA I NA PRACOVIŠTI,
- MNOŽSTVÍ A OBJEMU OBSAHU HOTOVĚ BALENÝCH VÝROBKŮ A JEJICH OZNAČOVÁNÍ?
Odpovědi na tyto i další související otázky nabídl seminář organizovaný po záštitou Podvýboru Poslanecké sněmovny parlamentu pro obchod, ochranu spotřebitele a ochranu trhu, který se konal
ve ČTVRTEK 15. PROSINCE 2005, v budově Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR.
Seminář prokázal, jak široké a zajímavé je spektrum měřidel a měření, jak úzký má vztah ke spotřebiteli, jak zajímavé diskuse se vedou na národní i evropské úrovni.
V příloze je program a tisková zpráva vydaná k této akci.
přílohy:
- SeminarMetro2005.doc 100352 b
- TiskZprava-metro.doc 60416 b
17. 01. 2006 00:00