Novinky - archiv
Cena spokojený zákazník 2004
Sdružení českých spotřebitelů vyhlásilo na rok 2004 soutěž Spokojený zákazník v pěti krajích. Chce tím podpořit ty podnikatelské subjekty, které poskytují......
23. 01. 2005
Činnost komise pro klasifikaci ubytovacích zařízení
Kvalita služeb v oblasti turismu je jednou z priorit Sdružení českých spotřebitelů (SČS). Proto se zapojilo do činnosti komise pro klasifikaci ubytovacích......
23. 01. 2005
Bere káva tělu vodu?
Obecně rozšířená rada, že ke každému šálku kávy by se mělo vypít stejné množství vody, není opodstatněná, tvrdí vědci z německé společnosti pro výživu......
23. 01. 2005
V koordinační skupině pro bezpečnost potravin
V koordinační skupině pro bezpečnost potravin
Vláda před časem přijala národní strategii pro bezpečnost potravin. Jedním z nástrojů pro......
23. 01. 2005
Dotační politika Ministerstva průmyslu a obchodu
Ministerstvo průmyslu a obchodu vypisuje každoročně dotační tituly na podporu činnosti jednotlivých spotřebitelských organizací formou konkrétních projektů.......
23. 01. 2005
Bude ČOI charitou?
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) se velmi (samozřejmě v rámci velmi omezených kapacit) snaží působit, aby právní systém ČR byl transparentní, srozumitelný......
23. 01. 2005
Cena spokojený zákazník Jihočeského kraje
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo na základě zkušeností získaných v letech 2001 – 2003 cenu Spokojený zákazník za rok 2004 v pěti regionech......
23. 01. 2005
Cena spokojený zákazník Jihomoravského kraje
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo na základě zkušeností získaných v letech 2001 – 2003 cenu Spokojený zákazník za rok 2004 v pěti regionech......
23. 01. 2005
Ceny spokojený zákazník Moravskoslezského kraje
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo na základě zkušeností získaných v letech 2001 – 2003 cenu Spokojený zákazník za rok 2004 v pěti regionech......
23. 01. 2005