Novinky - archiv

Cena spokojený zákazník 2003

Spotřebitelské ocenění firem poskytujících takové služby, které nadstandardně uspokojují spotřebitele, se již stává tradicí. V minulém týdnu byla cena......

více

23. 01. 2005

Cena spokojený zákazník 2004

Sdružení českých spotřebitelů vyhlásilo na rok 2004 soutěž Spokojený zákazník v pěti krajích. Chce tím podpořit ty podnikatelské subjekty, které poskytují......

více

23. 01. 2005

Činnost komise pro klasifikaci ubytovacích zařízení

Kvalita služeb v oblasti turismu je jednou z priorit Sdružení českých spotřebitelů (SČS). Proto se zapojilo do činnosti komise pro klasifikaci ubytovacích......

více

23. 01. 2005

Bere káva tělu vodu?

Obecně rozšířená rada, že ke každému šálku kávy by se mělo vypít stejné množství vody, není opodstatněná, tvrdí vědci z německé společnosti pro výživu......

více

23. 01. 2005

V koordinační skupině pro bezpečnost potravin

V koordinační skupině pro bezpečnost potravin

Vláda před časem přijala národní strategii pro bezpečnost potravin. Jedním z nástrojů pro......

více

23. 01. 2005

Dotační politika Ministerstva průmyslu a obchodu

Ministerstvo průmyslu a obchodu vypisuje každoročně dotační tituly na podporu činnosti jednotlivých spotřebitelských organizací formou konkrétních projektů.......

více

23. 01. 2005

Bude ČOI charitou?

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) se velmi (samozřejmě v rámci velmi omezených kapacit) snaží působit, aby právní systém ČR byl transparentní, srozumitelný......

více

23. 01. 2005

Cena spokojený zákazník Jihočeského kraje

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo na základě zkušeností získaných v letech 2001 – 2003 cenu Spokojený zákazník za rok 2004 v pěti regionech......

více

23. 01. 2005

Cena spokojený zákazník Jihomoravského kraje

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo na základě zkušeností získaných v letech 2001 – 2003 cenu Spokojený zákazník za rok 2004 v pěti regionech......

více

23. 01. 2005

Ceny spokojený zákazník Moravskoslezského kraje

Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vyhlásilo na základě zkušeností získaných v letech 2001 – 2003 cenu Spokojený zákazník za rok 2004 v pěti regionech......

více

23. 01. 2005

novinky

Stránek: 326, stránka: 1 ... 324 | 325 | 326