Novinky - archiv
Cena Spokojeného zákazníka v roce 2017
SČS v roce 2017 již tradičně vyhlásilo a zorganizovalo předání ceny Spokojený zákazník kraje. Udělování cen bylo vyhlášeno a proběhlo v pěti krajích ČR.
10. 01. 2018
Senior ombudsman v roce 2017
Záměrem Sdružení českých spotřebitelů (SČS) je posilovat postavení spotřebitelů na trhu zlepšováním jejich informovanosti a zvyšováním znalostí s důrazem na zásadu jejich osobní odpovědnosti za své konání.
22. 12. 2017
Tisková zpráva k vydání publikace z edice Jak poznáme kvalitu? Mražené krémy
Tiskovou zprávu vydává SČS při příležitosti vydání nové publikace v edici Jak poznáme kvalitu? - tentokrát na téma mražených krémů.
30. 11. 2017
V dodržování hygieny při prodeji i nákupu potravin je stále co zlepšovat
Dne 23. 11. 2017 proběhl závěrečný kulatý stůl spojený s tiskovou konferencí k problematice Hygieny potravin - projektu realizovaného SČS a Svazem obchodu a cestovního ruchu.
23. 11. 2017
TÉMA VYMÁHÁNÍ SPOTŘEBITELSKÝCH PRÁV
ČRo Plus se zajímal o spolupráci dozorových orgánů v oblasti ochrany spotřebitele a nové nařízení EU
20. 11. 2017
OTEVÍRÁNÍ SPOTŘEBNÍCH OBALŮ: CO SENIOŘI?
Průzkum a normalizace snadnosti otevírání obalů v zorném poli Sdružení českých spotřebitelů
Snadnost otevírání obalů pro seniory
19. 11. 2017
Tisková konference SČS - (NEJEN DVOJÍ) KVALITA POTRAVIN
Sdružení českých spotřebitelů připravilo tiskovou konferenci k tématu (NEJEN DVOJÍ) KVALITA POTRAVIN
15. 11. 2017
TISKOVÁ ZPRÁVA SČS - Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje
Dne 13. listopadu 2017 byly slavnostně vyhlášeny výsledky a čtrnácti podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje 2017.
13. 11. 2017
TISKOVÁ ZPRÁVA SČS - Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje
Dne 9. listopadu 2017 byly v 10:00 hod. slavnostně vyhlášeny výsledky a deseti podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2017.
09. 11. 2017