Konzument-Test

Spokojený zákazník - náš cíl (2021)

Spokojený zákazník - náš cíl (2021)

U řady oborů podnikání stále platí, že nejlepší reklamou pro konkrétní podnikatelský subjekt je v první řadě jeho spokojený zákazník, a mnoho takových firem působí a své produkty anebo služby nabízí i přímo v našem okolí, ale nemusíme o nich vědět. Proto bychom vám rádi představili výsledky Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník, a především pak i všechny oceněné firmy a další organizace, které toto naše ocenění v roce 2021 získaly..

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 29, prosinec 2021

spokojeny-zakaznik-nas-cil-2021.pdf

Zelená dohoda pro Evropu

Zelená dohoda pro Evropu

K nové dohodě EU o naplnění klimatických cílů byla publikována již celá řada článků, které se soustředily na ambice této dohody a v nichž byl zdůrazněn především realistický pohled, který na její naplňování v České republice převládá, ale dosud prakticky žádný příspěvek se této dohodě nevěnoval z pohledu spotřebitelů, resp. z pohledu toho, jaký význam tato dohoda má i pro naplňování nové Agendy pro spotřebitele. A proto jsme se o to ve Sdružení českých spotřebitelů pokusili, a výsledek vám v podobě hlavních tezí (i s přehledem jednotlivých opatření) přinášíme..

Autor: Viktor Vodička

Č. vydání: 28, prosinec 2021

zelena-dohoda-pro-evropu.pdf

Dvojí kvalita výrobků

Dvojí kvalita výrobků

V různých zemích EU či regionech je nabízen zdánlivě identický
výrobek v odlišné kvalitě. Takové potraviny i průmyslové spotřebitelské výrobky jsou předmětem obav a celé řady stížností ze strany spotřebitelů. JSOU VŠAK OBČANÉ ČR A STŘEDNÍ EVROPY SKUTEČNĚ OBČANY DRUHÉ KATEGORIE? I tomu se věnuje náš nový Konzument Test věnovaný vývoji právě v oblasti dvojí kvality výrobků..

Autor: Libor Dupal

Č. vydání: 27, prosinec 2020

dvoji-kvalita-vyrobku.pdf

Stránek: 10, stránka: 1 | 2 | 3 ... 10