Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost
Image

O2

Dobrý den 21.12.2022 mě oslovila společnost 02 abych k nim přešel s internetem LTE s TV. 28.12.2022 jsme uzavřeli smlouvu a já ukončil starého poskytovatele, prý do 48h dorazí modem. Nedorazil, že prý chyba v systému. Každý druhý den komunikace s 02 a že se to řeší. Tady mimochodem cca třetí osoba řekla, že se ozve a neozvali, opět jsem musel volat psát a vlastně prosit. Nakonec jsem 23.12.2023 zašel na pobočku O2 kde nefunkční objednávku zrušili a vytvořili novou. Odjel jsem s modemem který

27. 01. 2023 13:12:14

Svoboda Pavel

mSpy

I purchased 3 month subscription for 2800 rupees for a feature of call recording which was advertised on various sites which it lacked actually.When I asked for refund they gave me 25 % refund and refusing remaining.Internet is full of their misconduct complaints.Their refund policy is joke.

12. 01. 2023 10:57:34

Ashish

Oknostyl group s.r.o. Kuřim

skutečný příběh Dobrý den, píši vám příběh, který jsem zažila s firmou Oknostyl group s.r.o. Kuřim. Dne 16.6.2022 jsem podepsala smlouvu ot dílo s Oknostylem Kuřim na vchodové dveře a zaplatila částku 76 790 Kč. 15.9. 2022 provedli jejich pracovníci montáž, při níž mě informovali, že mají špatnou rozvoru a že dveře půjdou otevírat pouze klíčem. Otevírat šly těžce a já nezvyklá otevírat klíčem, jsem si ho občas nechala z druhé strany dveří a tak jsem musela lézt oknem, které jsem necháv

02. 01. 2023 10:25:30

dvořáčková

STAVOBLOCK system, s.r.o..Lezník 133, Polička

Celý text se mi nevešel. Každopádně, STAVOBLOCK system, s.r.o..Lezník 133, Polička jsou ŠMEJDI, kteří zastrašují své zákazníky a lžou jim. Systém NovaTherm/NovaRegular nesmí v ČR prodávat a nemohou ho ani garantovat. VYHNĚTE SE JIM.

20. 10. 2022 01:17:52

Petr W.

STAVOBLOCK system, s.r.o..Lezník 133, Polička

Firma vyrábí a prodává odvětrávanou fasádu NovaTherm a NovaRegular. Tvrdí, že se jedná o kanadský certifikovaný systém, na který poskytují garanci 50 let, což není pravda. Tvrdí také, že vám dodají jak materiál, tak i montáž, projektovou dokumentaci + vizualizace a zpracování projektu zelená úsporám. Neposkytují kromě výroby nic. Zboží u nich lze objednat jen podpisem závazné objednávky, která se řídí jejich všeobecnými podmínkami, které mají uvedené na webu. Jedná se o podmínky, které se nezakl

20. 10. 2022 01:14:45

Petr W.

Penny Třebechovicde pod Orebem

Dobrý den,jsme nespokojeni s tím,že se již nedá zakoupit v Penny poděbradka -proline.Je nás nespokojených více,jelikož jsme diabetici a toto pití je velmi chutné,proto je naše nespokojenost oprávněná.Dojíždíme pro toto pití do Terna HK aje to zbytečné.Prosíme o vrácení tohoto sortimentu.Děkujeme,vaši zákazníci. Nývltová Zdeňka,Nepasice

10. 10. 2022 19:46:36

Nývltová

HELCEL Nábytek, s. r. o.

Dne 22. 4. 2022 jsme u společnosti Helcel Nábytek s.r.o. objednali kuchyň, s tím, že nám bude doručena do 6 týdnu, nejpozději do 14 týdnů. Za tu dobi jsme s touto společností ušli dlouhou cestu. Kuchyň dodali na konci června. Nyní jsme založili 4. reklamaci. Nejdříve se nám omlouvali, že se jedna skříňka poškodila na skladě a že nám ji dodají dodatečně další týden. Trvalo to asi 2 měsíce než ji doručili. V té době jsme podávali další reklamaci, že nám ji zapomněli dodat. Dále jsme zjistili, že n

23. 09. 2022 18:50:23

Kamila Hojačová

KIWI.COM

identification number: 4008-F-3748-3019 If you google Kiwi.com, you will read all the complaints, poor customer service. This company is a scam. Please do not book. Its a waste of time, money and energy. SCS should investigate Kiwi. Multiple of complaints. Unresolved cases. Lack of travel awareness prior to booking. Identityt theft, they will create another credit card named after the passenger.

09. 07. 2022 11:33:23

JERICA TAN

Elektroopravna Dvorak Kaplice

Dobry den, chci upozornit na nekorektne spravaní elektroopravny pana Dvořáka z Kaplice, telefonicky jsem ho požádala o opravu pračky. Pán Dvorák mi zaslal opravára ,který prohledl pračku posvitením do vnitř Skonstatoval, že tesnení je roztrhuté a odešel. To celé trvalo 10 min. Pán Dvořak požaduje ode mne platbu 750 Kč. Když jsem se namítala a žádala o yaslání faktúry surovie mne slovne napadl. Nakonec fakturu vystavil jako Smlouvu o dílo , a to 300Kč na opravu a 320 Kč cestu z Kaplice do Českého

18. 05. 2022 11:15:38

Dr. Laciaková

Coffeeboy cz

Objednala jsem a zaplatila dopředu bezdrátové sluchátka. Za prvé nevypadaly jako prezentované na fotce v e-shopu a za druhé jedno nefungovalo. Reklamowała jsem mailem, sluchátka poslala jsem na adres v Ostravě a balík se mi vrátil. Když jsem ho poslala podruhé, měl dokonce u adresáta napsané ODESILATEL, a u odesílatele ADRESAT. Nikdy nic tam nekupujte!!!

24. 03. 2022 00:11:53

K. Gillar

Kiwi travels in Czech Republic

Still waiting after 2 years for a refund for my flight tickets and having paid them an extra £20 as per their advice to spend up the process to 6 weeks . Impossible to speak to them over the phone but they find time to give general useless response on social media such as twitter . Do not book with them , book directly with airlines companies

22. 01. 2022 21:31:06

KB

Kiwi.com

I have paid for flights through Kiwi.com and once there was a need for a change of flights after a reschedule done by the airline it turned out they used a made up email (which had my name in it but 9@bobcat.com ending to it that I most certainly do not have) and wrong credit card number instead of mine, inorder to get the refund money.

20. 01. 2022 20:29:57

Milla Kallio

KIWI.COM

Ahoj, Zaplatil jsem 3 letenky do Kiwi. Při první rezervaci jsem měl překvapení. Technicky upravit platformu tak, abyste neměli přístup k tomu, abyste mohli upravovat cestovní údaje, ačkoli jsem za to zaplatil. Mám na mysli č. rezervace: # 184167016, standardní jízdenka s placenými službami. v platném časovém limitu (před 48 hodinami před odletem) jsem chtěl změnit datum cesty z 24. prosince 2021 na 31. ledna 2022. Můj přístup k kiwi byl zablokován a peníze byly vybrány, aniž by mi byla vrácena

31. 12. 2021 14:32:05

DOINITA BUJOAICA

Kiwi.com

Kiwi.com is a scam and fraudulent company. They breached our security information the day we used their website to book a flight, the credit card was not attached to the order, but somehow it was used to double charge us for the flight; we had to report fraud to the bank and close the credit card and cancel all the lodging, we obviously are forced to cancel our trip and just want a refund, it's totally a kiwi.com fault and the customer's security was completely compromised! we just want our mone

17. 12. 2021 00:11:14

Marc Barrite and Yulia Puzanov

Busta Kebab

Zkontrolujte prosím Busta Kebab ohledně hygieny, protože jsem v objednávce našel dlouhé černé kudrnaté vlasy. Z hlavy nevypadají jako vlasy a bojím se představit si, jak dopadly v mé objednávce.

23. 10. 2021 21:09:26

Evgeny Romanovskiy

Stránek: 9, stránka: 1 | 2 | 3 ... 9