Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost
Image

Austrian Airlines, Praha

On line zakoupené letenky nebylo možné on-line cestou změnit, ač obch. podmínky to umožňovaly (jistě za úplatu). Uvedené jediné tel. spojení - do Rakouska - nefunkční. Nakonec vyřešeno s pobočkou na Ruzyni. Mimo pracovní hodiny by to byla katastrofa. Červ

13. 07. 2013 07:37:57

Tomáš

Bakery Shop, Kozí, Praha

V renomovaném pekařství (soudíme dle cen)v centru Prahy jsme koupili OŘECHOVÝ CHLEBA (9.7.). Výrobek byl velmi chutný - ale na vylámání zubů na úlomcích ořechových skořápek. Reklamovat jsme nemohli, odjížděli jsme z Prahy. "Palec dolů!"

13. 07. 2013 07:25:11

Matějka

Billa

Nekvalitní zelenina a ovoce, při upozornění personálu na shnilá jablka arogantní jednání.

25. 06. 2013 10:11:16

Nováková Lenka

Stránek: 9, stránka: 1 ... 7 | 8 | 9