Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Servatech s.r.o.

Klamstvom je aj to, že klamem. Na všetky svoje tvrdenia mám listinné dôkazy od rôznych inštitúcií, ktoré mi všetky dali za pravdu. Pán Plechata nemá ani jeden doklad o tom, že koná zákonne. Má len moje peniaze, o ktoré ma okradol a pamäťovú kartu.

28. 09. 2015 23:36:28

Ladislav SJEKEL

Servatech s.r.o.

Tie desiatky nespokojných zákazníkov si vymýšľajú. Okradnúť niekoho len preto, že je slovák je primitivizmus hodný iba pána Ing........meno mu darujem. Keď nevie reklamáciu vybaviť korektne tak útočí. je to úbohé ale jemu vlastné.

28. 09. 2015 23:19:08

Ladislav SJEKEL

Servatech s.r.o.

Domáhanie sa svojich práv je podľa pána Plechatu kyberšikana. Okradnutie zákazníka je podľa neho normálne. Ja som ho neokradol ale on mňa. A keď chcem svoje peniaze späť tak klamem. O jeho úrovni svedčí i to, že rieši moju národnosť. Je to sprostý nacion

28. 09. 2015 23:13:22

Ladislav SJEKEL

Servatech s.r.o.

Pán Plechata z firmy Servatech s.r.o. zbabelo klame a nevie sa ani podpísať. Okradol ma hrubým podvodníckym spôsobom. Na moje žiadosti o urovnanie sporu nereaguje. Sťažuje sa naň množstvo zákazníkov. ja som len jeden z podvedených.

28. 09. 2015 23:09:21

Ladislav Sjekel

LADISLAV SJEKEL

Stížnost na L. Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Má slovenskou adresu a telefon. Sjekel SE DOPOUŠTÍ DIGITÁLNÍ ŠIKANY A KYBERŠIKANY. POZOR NA NĚJ.

19. 09. 2015 11:01:40

Anti-Sjekel

LADISLAV SJEKEL

Stížnost na L. Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Koupil si zboží, které si koupit pravděpodobně ani nechtěl. Snažil se jej po 3 měsících použité vrátit. Vymyslel závadu, která závadou není. Má slovenskou adresu a telefon. Sjekel SE DO

19. 09. 2015 10:59:36

Nespokojený obchodník

LADISLAV SJEKEL

Stěžuji si na chování pana Sjekela. Je to Slovák, který lže a klame ostatní lidi. Koupil si zboží, které si koupit pravděpodobně ani nechtěl. Pak se jej snažil po 3 měsících použité vrátit, což je samozřejmě nemožné. Nadále si vymyslel závadu, která závad

19. 09. 2015 10:56:41

Nespokojený obchodník

Servatech s.r.o.

Kúpil som si v tejto firme tablet. Tablet nefungoval ako má a vyskytlo sa na ňom viacero chýb tak som ho u predajcu dňa 5.12.2014 reklamoval. Spolu s tabletom som poslal aj svoju pamäťovú kartu aby ho mohli vyskúšať. Dva mesiace sa nič nedialo. Tak som sa

18. 09. 2015 00:38:10

Ladislav Sjekel

CK America Tours

Cestovní kancelář America Tours má jako placenou službu na poznávací zájezdy uvedeného průvodce. Další placenou službou je ubytování ve 3*hotelích a motelích. Reklamace na ubytování ve 2* hotelích a místo průvodce jen team leadra, který byl pouze řidičem

24. 08. 2015 19:04:58

A.Svobodová

Penny market Poděbrady

Cena na výrobku uzené krkovice je jiná než markují u pokladny (odůvodnění vedoucí) cena na výrobku je cena firmy zboží dodávající, markovaná cena je cena penny marketu!!!!!!!

12. 08. 2015 09:54:45

Beranová

hotel Antýgl Šumava

Ne navštěvovat jmenovaný podnik.Zloděj na bez jídelníčku...

06. 07. 2015 19:39:51

Novotný

AP Servis s.r.o.

Dle informací společnosti Whirpool se jedná o jediného servisního partnera s exkluzivitou pro Českou republiku. 31.3. 2015 jsme objednali servisní zásah z důvodu nefunkční lednice Whirpool ART 863/NF/A+. Servisní technik dorazil a diagnostikoval nefun

28. 06. 2015 13:05:14

Jaroslav Fabián

ZIDLOCHOVICE

NA DOTAZ NA ZBOZI BYLA PRODAVACKA, NA KTEROU JSEM CEKALA ASI 15MIN. AZ DRZA, ZBOZI MELI V JINEM REGALU A NA MISTE, KDE TO BYVA BYLA JENOM CEDULKA A PRAZNE MISTO.ZBOZI ME SICE VYSVETLILA KDE HLEDAT, ALE PRICHUT, KTEROU JSEM CHTELA, JSEM NENASLA,TAK JSEM SE

06. 06. 2015 13:03:03

MILADA

Penny Market

Zákaznice přede mnou si zapomněla slevovou Penny kartu. Bohužel to řekla. Pokladní vytáhla svou kartu a nenápadně slevu narazila. Účtenku hodila pod sebe na zem. Zákaznice zaplatila plnou cenu, pokladní měla 100 Kč do kapsy.

19. 05. 2015 17:10:13

Jarka

Penny market

Zakoupil jsem si v Penny market Trebon " dzem" od firmy Allfrucht Vertriebs Gmbh. Vyrobek byl beztvara zelatinova hmota. Pri reklamaci u vedouci prodejny, jsem byl odkazan na to, ze si mam stezovat u vyrobce a pokud nemam paragon ( cena kolem 30 Kc) ), ze

20. 04. 2015 14:11:29

Milos Endris

Stránek: 10, stránka: 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10