Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

VTM International s.r.o. Liberec

Při odstoupení od smlouvy i přes opakované ujišťování, že se tak stane, firma nevrátila více než rok peníze-v našem případě 24 990Kč!

02. 10. 2013 08:50:30

Hryzbil

VTM International, Liberec

Činnost firmy - předváděcí akce. Při odstoupení od kupní smlouvy nevrací peníze, uváděná adresa sídla neexistuje, není nikde označena.

16. 09. 2013 15:31:32

Vláďa Z.

Kaufland

Tento týden 12.9. až 18.9.2013 je v letáku akce na pleny Pampers, velikosti 3,4 a 5. Na prodejně Slaný bylo pouze 8 krabic velikosti 3 a prý už žádné akční pleny nebudou, že to bylo vše. Toto je pro mne klamavá reklama a sprosté chování vůči zákazníkům!

13. 09. 2013 08:34:35

Bárta

David Zauer, Teplice

Mám stejné zkušenosti jako paní Věra. Jak může ještě takový člověk podnikat?

09. 09. 2013 15:04:31

Milan

Health & Beauty s.r.o. Praha - Ďáblice

Společnost slíbila, dokonce písemně, že mi vrátí dlužnou částku, ale ani po 3/4 roku mi nebyla ani část vrácena. Nevěřte této společnosti!

09. 09. 2013 14:58:37

Jana

Dudáš Milan - PROFITTING Kolín

Po předání pily do opravy mi byla pila vrácena po 3 týdnech s naprosto stejnou závadou. Za opravu bylo naúčtováno 430 Kč. Dle mého úsudku se na pilu nikdo ani nepodíval a nevyzkioušel.

09. 09. 2013 09:11:51

Vít Vavřina

Bio Trade House s.r.o., Praha 5

Tato firma používá formuláře kupních smluv /předváděcí akce/, kde vůbec není uveden název, sídlo, IČO, jiné kontakty, ani provozovna. Není kam zaslat odstoupení od KS!

06. 09. 2013 14:58:45

Dana

ALFA COMPUTER a.s.

Dobrý den obracím se na Vás ohledně reklamace v eshopu alfa.cz. Minulý měsíc 8.8.2013 jsem u nich objednal set základní desky procesoru a paměti ram. Po rozbalení doma jsem zjistil že základní deska už byla někým použita, krabice ve které byla už byla ro

05. 09. 2013 07:47:29

Michal Š.

David Zauer, J. Payera, Teplice 1

V podmínkách u "Odstoupení od kupní smlouvy" má uvedeno, že klient má s vrácením zboží počkat na výzvu prodávajícího. A tak čekám, čekám a čekám ... Jak dlouho ještě pane podnikateli?

19. 08. 2013 09:15:56

Věra

KORUNA foods s.r.o. Praha 4

Společnost ve svých obchodních podmínkách nabízí odstoupení od kupní smlouvy na adrese úřadu města, kde však firma nesídlí ani nesídlila, ani zde nikdy není žádný jejich zástupce k dispozici. Nová finta!

16. 08. 2013 14:54:40

Marie

Austrian Airlines, Praha

On line zakoupené letenky nebylo možné on-line cestou změnit, ač obch. podmínky to umožňovaly (jistě za úplatu). Uvedené jediné tel. spojení - do Rakouska - nefunkční. Nakonec vyřešeno s pobočkou na Ruzyni. Mimo pracovní hodiny by to byla katastrofa. Červ

13. 07. 2013 07:37:57

Tomáš

Bakery Shop, Kozí, Praha

V renomovaném pekařství (soudíme dle cen)v centru Prahy jsme koupili OŘECHOVÝ CHLEBA (9.7.). Výrobek byl velmi chutný - ale na vylámání zubů na úlomcích ořechových skořápek. Reklamovat jsme nemohli, odjížděli jsme z Prahy. "Palec dolů!"

13. 07. 2013 07:25:11

Matějka

Billa

Nekvalitní zelenina a ovoce, při upozornění personálu na shnilá jablka arogantní jednání.

25. 06. 2013 10:11:16

Nováková Lenka

Stránek: 10, stránka: 1 ... 8 | 9 | 10