Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Beko

Dobrý den, ráda bych upozornila na servis firmy Beko.Po půl roce používání mrazničky nebyla po dvou závadách uznána třetí reklamace s odůvodněním vady v síti. Dle přezkoumání a vyjádření ČEZ, je vše v pořádku. Třetí reklamaci nelze zaevidovat na portálu

09. 01. 2019 10:44:12

Renata Vinšová

www.medvidkovehracky.cz

Dobrý den, ráda bych se na Vás obrátila s pomocí a nahlášení nesprávného jednání ze strany Dasha, s.r.o. Vajnorská 98J, 831 04 Bratislava u které jsem na portále http://www.medvidkovehracky.cz zakoupila dárek pro dítě. Bohužel zboží dorazilo bez origináln

18. 12. 2018 11:07:01

Blažek

Ahold

S kartou řádně vylepenou požadovanými nálepkami prodejnu Albert na Hrnčířské v Brně kde jsem požadoval vyzvednutí nabízené kávy Albert Excellent 250g. Byl jí plný regál, avšak pokladní mi ji odmítala vydat. Po stížnosti na jejich zák.linku se firma postav

23. 05. 2018 09:52:20

Roman K.

VSP Data a.s.

Reklamace vodotěsných smart hodinek do kterých se dostala voda. Reklamace zamítnuta z důvodu "mechanického poškození vniknutí kapaliny do přístroje". Navzdory opakovanému urgování nelogičnosti jejich postoje si trvají na svém. Odpověď přijde vždy několik

17. 04. 2018 07:23:49

Jiří K.

DESTROY

2x neuznaná reklamace bot UGG za 6.250 Kč, vypáraný boční šev v jehož důsledku vypadl kus velmi tenké kůže (2dny nošení). Dle vyjádření jsem si danou kůži vytrhla sama a mám dokázat že tomu tak není, velmi nepříjemné jednání. Z dostupných zdrojů na intern

05. 03. 2018 13:05:54

B.Černá

Servatech

Je to neseriozní obchod,reklamace-mechanické poškození neuzáno!!! Hulváti jedni co to je za obchodní trik,STYĎTE SE!!!!!!Nikdy u vás už nic nekoupím vy nejste obchodníci,ale darebáci!!!

02. 02. 2018 16:59:11

František6482

SERVATECH s.r.o

Neuznaná reklamace!Samozřejmně jako u každého! NIC NEKUPOVAT ! Každému nespokojenému zákazníkovi řeknou, že mu mobil spadl do vody, že jej zalehl,že je prohnutý,mechanicky poškozen, apod. Reklamaci nevyřídí a mobil zničí při opravě a pak to svedou na vás.

31. 01. 2018 08:22:34

LADISLAV

Servatech s.r.o

Moje rada: VYHÝBEJTE SE TOMUTO OBCHODU / SERVISU, pokud nechcete problémy a zbytečně ztratit peníze a čas ,reklamace neuznávají , dovozy z Číny ,šmejdy za co nejnižší cenu.Nekupujte u nich! Jsou to podvodnici. Prodávaji zboží. které je v hrozné kvalitě,

31. 01. 2018 08:18:09

Zmeková

SERVATECH

Tento obchod je plný zlodějů,lhářů a podvodníků.Prodávají nekvalitní zboží,reklamace vám neuznaj a ještě se vám vysmějí.Vinu hodí vždy na vás.Jsou i žaloby na ně na ČOI.

11. 01. 2018 17:37:11

martin

Servatech

Reklamovaný telefon,po půl roce používání nešel vůbec nabíjet,dala jsem na reklamaci.Zavolali mi,že usb konektor je mou manipulací poškozen a oprava vyjde na cca 500kč-blbka jsem naletěla,nemám zkušenosti s reklamací nikdy jsem nepotřebovala reklamovat te

10. 11. 2017 19:46:22

Zmeková

Servatech S.r,o

Neuznavají reklamace a vyžadují penize za opravy

09. 11. 2017 16:30:52

Helena

Servatech ZáběhlickáP10

Homtom HT6 v záruce, neuznána reklamace na odlepující se display od skla.Zamítnuto z důvodu používání běžným způsobem. Oprava 1300,-kč. Slova prodejce:"co by jste chtěl od Číny za ty peníze"??????

03. 11. 2017 20:05:43

Jarda C

Servatech.cz

Reklamace telofonu doogee x5pro.......... Reklamovaný telefon,po půl roce používání nešel vůbec nabíjet,dala jsem na reklamaci.Zavolali mi,že usb konektor je mou manipulací poškozen a oprava vyjde na cca 500kč-blbka jsem naletěla,nemám zkušenosti s re

28. 10. 2017 20:16:58

Zmeková

Reno obuv Mladá Boleslav

Zamítnutá reklamace dětských bot.Reklamovala jsem dětské boty..nošeny tři měsice.Popraskaná q oloupaná kůže z bot.Reklamace zamítnuta třikrát.Boty cena 1900 kč.

16. 06. 2017 03:34:17

Kašparová

kadeřnictví Pod klášterem Litomyšl

Naprostý nedostatek vzdělání v oboru - spíše jen diletantské a naprosto nekvalitní. Místo studené vlny jsem měla spálené vlasy (naprosto) 2 roky a na reklamaci nereagovali.

23. 02. 2017 17:33:15

Brůnová

Stránek: 10, stránka: 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 10