Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost
Image

David Zauer, Teplice

Mám stejné zkušenosti jako paní Věra. Jak může ještě takový člověk podnikat?

09. 09. 2013 15:04:31

Milan

Health & Beauty s.r.o. Praha - Ďáblice

Společnost slíbila, dokonce písemně, že mi vrátí dlužnou částku, ale ani po 3/4 roku mi nebyla ani část vrácena. Nevěřte této společnosti!

09. 09. 2013 14:58:37

Jana

Dudáš Milan - PROFITTING Kolín

Po předání pily do opravy mi byla pila vrácena po 3 týdnech s naprosto stejnou závadou. Za opravu bylo naúčtováno 430 Kč. Dle mého úsudku se na pilu nikdo ani nepodíval a nevyzkioušel.

09. 09. 2013 09:11:51

Vít Vavřina

Bio Trade House s.r.o., Praha 5

Tato firma používá formuláře kupních smluv /předváděcí akce/, kde vůbec není uveden název, sídlo, IČO, jiné kontakty, ani provozovna. Není kam zaslat odstoupení od KS!

06. 09. 2013 14:58:45

Dana

ALFA COMPUTER a.s.

Dobrý den obracím se na Vás ohledně reklamace v eshopu alfa.cz. Minulý měsíc 8.8.2013 jsem u nich objednal set základní desky procesoru a paměti ram. Po rozbalení doma jsem zjistil že základní deska už byla někým použita, krabice ve které byla už byla ro

05. 09. 2013 07:47:29

Michal Š.

David Zauer, J. Payera, Teplice 1

V podmínkách u "Odstoupení od kupní smlouvy" má uvedeno, že klient má s vrácením zboží počkat na výzvu prodávajícího. A tak čekám, čekám a čekám ... Jak dlouho ještě pane podnikateli?

19. 08. 2013 09:15:56

Věra

KORUNA foods s.r.o. Praha 4

Společnost ve svých obchodních podmínkách nabízí odstoupení od kupní smlouvy na adrese úřadu města, kde však firma nesídlí ani nesídlila, ani zde nikdy není žádný jejich zástupce k dispozici. Nová finta!

16. 08. 2013 14:54:40

Marie

Austrian Airlines, Praha

On line zakoupené letenky nebylo možné on-line cestou změnit, ač obch. podmínky to umožňovaly (jistě za úplatu). Uvedené jediné tel. spojení - do Rakouska - nefunkční. Nakonec vyřešeno s pobočkou na Ruzyni. Mimo pracovní hodiny by to byla katastrofa. Červ

13. 07. 2013 07:37:57

Tomáš

Bakery Shop, Kozí, Praha

V renomovaném pekařství (soudíme dle cen)v centru Prahy jsme koupili OŘECHOVÝ CHLEBA (9.7.). Výrobek byl velmi chutný - ale na vylámání zubů na úlomcích ořechových skořápek. Reklamovat jsme nemohli, odjížděli jsme z Prahy. "Palec dolů!"

13. 07. 2013 07:25:11

Matějka

Billa

Nekvalitní zelenina a ovoce, při upozornění personálu na shnilá jablka arogantní jednání.

25. 06. 2013 10:11:16

Nováková Lenka

Stránek: 10, stránka: 1 ... 8 | 9 | 10