Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost
Image

KIWI.COM

identification number: 4008-F-3748-3019 If you google Kiwi.com, you will read all the complaints, poor customer service. This company is a scam. Please do not book. Its a waste of time, money and energy. SCS should investigate Kiwi. Multiple of complaints. Unresolved cases. Lack of travel awareness prior to booking. Identityt theft, they will create another credit card named after the passenger.

09. 07. 2022 11:33:23

JERICA TAN

Elektroopravna Dvorak Kaplice

Dobry den, chci upozornit na nekorektne spravaní elektroopravny pana Dvořáka z Kaplice, telefonicky jsem ho požádala o opravu pračky. Pán Dvorák mi zaslal opravára ,který prohledl pračku posvitením do vnitř Skonstatoval, že tesnení je roztrhuté a odešel. To celé trvalo 10 min. Pán Dvořak požaduje ode mne platbu 750 Kč. Když jsem se namítala a žádala o yaslání faktúry surovie mne slovne napadl. Nakonec fakturu vystavil jako Smlouvu o dílo , a to 300Kč na opravu a 320 Kč cestu z Kaplice do Českého

18. 05. 2022 11:15:38

Dr. Laciaková

Coffeeboy cz

Objednala jsem a zaplatila dopředu bezdrátové sluchátka. Za prvé nevypadaly jako prezentované na fotce v e-shopu a za druhé jedno nefungovalo. Reklamowała jsem mailem, sluchátka poslala jsem na adres v Ostravě a balík se mi vrátil. Když jsem ho poslala podruhé, měl dokonce u adresáta napsané ODESILATEL, a u odesílatele ADRESAT. Nikdy nic tam nekupujte!!!

24. 03. 2022 00:11:53

K. Gillar

Kiwi travels in Czech Republic

Still waiting after 2 years for a refund for my flight tickets and having paid them an extra £20 as per their advice to spend up the process to 6 weeks . Impossible to speak to them over the phone but they find time to give general useless response on social media such as twitter . Do not book with them , book directly with airlines companies

22. 01. 2022 21:31:06

KB

Kiwi.com

I have paid for flights through Kiwi.com and once there was a need for a change of flights after a reschedule done by the airline it turned out they used a made up email (which had my name in it but 9@bobcat.com ending to it that I most certainly do not have) and wrong credit card number instead of mine, inorder to get the refund money.

20. 01. 2022 20:29:57

Milla Kallio

KIWI.COM

Ahoj, Zaplatil jsem 3 letenky do Kiwi. Při první rezervaci jsem měl překvapení. Technicky upravit platformu tak, abyste neměli přístup k tomu, abyste mohli upravovat cestovní údaje, ačkoli jsem za to zaplatil. Mám na mysli č. rezervace: # 184167016, standardní jízdenka s placenými službami. v platném časovém limitu (před 48 hodinami před odletem) jsem chtěl změnit datum cesty z 24. prosince 2021 na 31. ledna 2022. Můj přístup k kiwi byl zablokován a peníze byly vybrány, aniž by mi byla vrácena

31. 12. 2021 14:32:05

DOINITA BUJOAICA

Kiwi.com

Kiwi.com is a scam and fraudulent company. They breached our security information the day we used their website to book a flight, the credit card was not attached to the order, but somehow it was used to double charge us for the flight; we had to report fraud to the bank and close the credit card and cancel all the lodging, we obviously are forced to cancel our trip and just want a refund, it's totally a kiwi.com fault and the customer's security was completely compromised! we just want our mone

17. 12. 2021 00:11:14

Marc Barrite and Yulia Puzanov

Busta Kebab

Zkontrolujte prosím Busta Kebab ohledně hygieny, protože jsem v objednávce našel dlouhé černé kudrnaté vlasy. Z hlavy nevypadají jako vlasy a bojím se představit si, jak dopadly v mé objednávce.

23. 10. 2021 21:09:26

Evgeny Romanovskiy

Energie na doma

Dobrý den. Upsala jsem se společností Energie na doma dodávkou plynu. Přišel od nich dopis, že mi zvedají zálohy na plyn z 3800 na 6300kc. Doplatek na plyn jsem měla 3000 vše řádně zaplaceno ještě téhož dne. Výpověď od této společnosti není možná dozvěděla jsem se od nich, že jsem se upsala na 5 let to si vůbec neuvědomují. Moje blbost no. Prosím je možnost od této společnosti nějak odejít a mohou si účtovat zálohu tak vysokou? Děkuji za odpověď.

16. 10. 2021 16:55:06

Kamila Nestarcová

Coffeeboy, Coffeeboy.cz

Coffeeboy.cz https://coffeeboy.cz/ Na maily neodpovídají. Produkt se mi roztrhal a chtěla jsem vše vyřešit civilně, bez hádek. Ale očividně je to další podvodný e-shop. Platba dopředu, dodávaní mesíc-2 z Číny. Budte opatrní. Před objednáním čehokoliv z internetu koukněte, kdo je dodavatelem. Nebudte jako já.

11. 10. 2021 14:10:34

Karina Tomash

Albert Valaš. Meziříčí u. B. Němcové

Dnes 16.5. v 10.37 hod. jsem kupovala Bavorskou klobásku v Akci za 104,30Kč/kg, tato cena byla uvedena nejen v letáku, ale i v prodejně. Paní u obsl. úseku mi však účtovala cenu 149,-Kč/kg. Na mou reklamaci sháněla kód, kterým by cenu změnila, pak donesla přepravku a cenu mi změnila. U pokladny mi paní řekla, že musím cca 5 minut počkat až na pokladnách navedou správnou cenu. Do toho se vložila asi paní vedoucí a řekla mi, že cena 104,30 platí ve slevě, na mou odpověď, že cena je v akci od 12.5

16. 05. 2021 14:37:03

Janíčková Pavla

Mazda Motor Logistics Europe NV,organizační složka

Pořadí někdo jak na ně , když hromadné žaloby neexistuji? Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou. Mazdu už ani zadarmo. Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR. PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU. Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu. 1. Nefungu

01. 04. 2021 09:03:25

KM

O2

At the beginning of the year I bought an apartment in Prague and today I transferred the Internet contract from my ex landlord under my name (note that I have a prechodny pobyt / rodne cislo and confirmation from the katastr that I own the apartment). O2 made me pay a 3.000 CZK deposit for the following reason: "Cizi statni prislusnost riziko nevymahatelnosti". Is this legal? It looks like discrimination.

18. 03. 2021 17:04:27

Stefania D'Alessandro

Roth Czech s.r.o.

Vážení přátelé, této firmě se obloukem vyhněte. Jejich přístup je otřesný. Vůbec jim nevadí, že objednávku nevyřídí včas. Dokonce nejsou schopni zkoordinovat objednávku součástek, aby se jedna vyráběla, druhá objednala. Neustále se omlouvají. Od přelomu listopadu/prosince 2020 s nimi řeším koupelnu. Protože se mi rozbilo sklo na vanové zástěně, objednal jsem si u nich nové. Když ho doručili, montážní technik ho rozbil a poškodil i vanu. Nakonec jsem se s nimi domluvil, že mi udělají sprchu walk-

04. 03. 2021 08:01:11

Jiří Vaníček

kiwi.com

J'ai acheté par internet auprès de kiwi.com des billets d'avion pour 2 personnes pour un voyage Toulouse (France) Glasgow (Ecosse) via Dublin, allé le 29 avril 2020 et retour le 7 mai 2020. N° de réservation 108 298 949 pour un montant de 308 euros total. Kiwi a annulé les vols pour cause de covid 19. Malgré mes demandes cette société ne m'a toujours pas remboursé à ce jour. Elle ne veux pas me rembourser. Elle m'a demandé de m'adresser au transporteur Ryanair, ce que j'ai fais, mais Ryanair ne

11. 01. 2021 14:51:33

Christophe BOURGAULT

Stránek: 9, stránka: 1 | 2 | 3 ... 9