Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Albert Valaš. Meziříčí u. B. Němcové

Dnes 16.5. v 10.37 hod. jsem kupovala Bavorskou klobásku v Akci za 104,30Kč/kg, tato cena byla uvedena nejen v letáku, ale i v prodejně. Paní u obsl. úseku mi však účtovala cenu 149,-Kč/kg. Na mou reklamaci sháněla kód, kterým by cenu změnila, pak donesla přepravku a cenu mi změnila. U pokladny mi paní řekla, že musím cca 5 minut počkat až na pokladnách navedou správnou cenu. Do toho se vložila asi paní vedoucí a řekla mi, že cena 104,30 platí ve slevě, na mou odpověď, že cena je v akci od 12.5

16. 05. 2021 14:37:03

Janíčková Pavla

Mazda Motor Logistics Europe NV,organizační složka

Pořadí někdo jak na ně , když hromadné žaloby neexistuji? Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou. Mazdu už ani zadarmo. Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR. PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU. Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu. 1. Nefungu

01. 04. 2021 09:03:25

KM

O2

At the beginning of the year I bought an apartment in Prague and today I transferred the Internet contract from my ex landlord under my name (note that I have a prechodny pobyt / rodne cislo and confirmation from the katastr that I own the apartment). O2 made me pay a 3.000 CZK deposit for the following reason: "Cizi statni prislusnost riziko nevymahatelnosti". Is this legal? It looks like discrimination.

18. 03. 2021 17:04:27

Stefania D'Alessandro

Roth Czech s.r.o.

Vážení přátelé, této firmě se obloukem vyhněte. Jejich přístup je otřesný. Vůbec jim nevadí, že objednávku nevyřídí včas. Dokonce nejsou schopni zkoordinovat objednávku součástek, aby se jedna vyráběla, druhá objednala. Neustále se omlouvají. Od přelomu listopadu/prosince 2020 s nimi řeším koupelnu. Protože se mi rozbilo sklo na vanové zástěně, objednal jsem si u nich nové. Když ho doručili, montážní technik ho rozbil a poškodil i vanu. Nakonec jsem se s nimi domluvil, že mi udělají sprchu walk-

04. 03. 2021 08:01:11

Jiří Vaníček

kiwi.com

J'ai acheté par internet auprès de kiwi.com des billets d'avion pour 2 personnes pour un voyage Toulouse (France) Glasgow (Ecosse) via Dublin, allé le 29 avril 2020 et retour le 7 mai 2020. N° de réservation 108 298 949 pour un montant de 308 euros total. Kiwi a annulé les vols pour cause de covid 19. Malgré mes demandes cette société ne m'a toujours pas remboursé à ce jour. Elle ne veux pas me rembourser. Elle m'a demandé de m'adresser au transporteur Ryanair, ce que j'ai fais, mais Ryanair ne

11. 01. 2021 14:51:33

Christophe BOURGAULT

topshop.cz

před dvěma lety a dvěma měsíci jsem si zakoupila v kamenném obchodě topschopu baterii s elektrickým ohřevem vody.Vím,že mám po záruce,ale začala mi zespoda přes dráty protékat voda a tak jsem přístroj dnes odnesla do obchodu,aby mi provedli opravu.Tam mi sdělili,že žádnou opravnu po záruce nemají a že si mám koupit nový.Dříve jsem v obchodě dělala a tak vím,že jsme museli mít náhr,součástky ještě několik let.Je možné,že dnes mi opravu -za peníze-nemusí udělat?Baterie stála skoro 1500 Kč.Děkuji z

07. 12. 2020 14:16:02

Švestková

Herbert Schmied, Identifikační číslo osoby: 088561

Dobrý den, varuji všechny, především seniory před činností živnostníka Herberta Schmieda, který je podomním prodejcem zámků (podomní prodej je zpravidla všude zakázán), v našem městě rozhodně. Jménem tohoto živnostníka (chodí dva), obtěžují především seniory v různých bytových domech v různých místech ČR. Pánové předstírají jak moc jsou zaměstnáni a jaké vlastně má dotyčný "štěstí", že se zrovna u jeho bytu učinit lukrativní nabídku. Intenzivní bušení do vchodových dveří u bytu a lživé inform

04. 12. 2020 13:50:17

Nováková

SERVATECH s.r.o.

Objednali jsme zboží u firmy Servatech. V den, kdy přišlo,jsme zboží rozbalili a zjistili, že se nám pro náš účel nehodí. Ještě týž den jsme jej zabalili a poslali zpět. Následně jsme obdrželi mail, že vratku neuznávají a že pokud chceme vrátit peníze, že si účtují poplatek 15% z ceny zboží. Peníze ani řádnou fakturu také nemáme. Naprosto neseriózní jednání.

07. 10. 2020 07:54:58

MSM, spol. s r.o.

clarson

vie niekto kde v uvedenej veci kona policia na slovensku vo veci podvodu kupa bicykla clarson, pripadne ako to skončilo. Je mnoho poškodených rieši to niekde policia spoločne? Dakujem.

30. 09. 2020 10:47:18

MC

Boset.cz, Grand Koil s.r.o., Clarson

Elektorkolo mám od poloviny 2019, po ujetí 1000 km je rám popraskaný na 5 místech, telefoní čísla již neexistují, na adresu uvedenou ve faktuře, se nedá nic doručit-adresát neznámý. Budu řešit s ČOI.

22. 09. 2020 14:01:31

ES

Servatech s.r.o.

Reklamace chytrých hodinek, na kterých se dolepil display dopadla obdobně jako u jiných zákazníků. Snažil se tvrdit, že červený bod pod displayem je kontrolka, která sigalizuje vnik vlhkosti (výrobce uvádí voděodolné a prachuzdorné - krytí IP 68). Asi si myslí, že jsem slepý a nerozeznám kontrolku od laku.

15. 09. 2020 12:48:36

Pavel

LUNZO

Objednané zboží v dubnu a v červenci ještě nedodané, ale zaplacené, dávat si pozor a z tohoto rádoby shopu neobjednávat, objednávají z Číny, nic nemají skladem a ještě je zboží předražené.

22. 07. 2020 09:00:29

Kučerová

Electroworld

Dobrý den, před rokem a půl jsem koupil v Electroworldu tablet a protože je určený na cesty na doporučení prodavače jsem si ho pojistil na poškození mimo záruku a proti ukradení. Letos v březnu se bohužel pojistná událost stala. Volal jsem na kontaktní telefon kam to mám odnést v době covid krize, dostal jsem pokyn ať to pošlu do Čestlic. To jsem udělal 1.4.2020 jim to přišlo doporučeně s potvrzením o převzetí a od té doby o tableu nic nevím. Sami se neozvali 90 dnů uplynulo a tablet nemám peníz

03. 07. 2020 09:26:42

Martin Vlček

Lunzo.cz

Dobrý den, objednal jsem zboží v celkové hodnotě 600 Kč. Na zboží čekám již více než 2 měsíce. Na uvedené číslo infolinky se nelze dovolat. Po vytvoření objednávky jsem byl téměř denně vyzýván k úhradě částky, a to jak přes sms, tak i přes email. Chvílemi to bylo až otravné. Částku jsem uhradil a od té doby obchod nekomunikuje. Píši zde především proto, abych varoval všechny, kteří zvažují nákup v tomto obchodě. Osobně si myslím, že kladná hodnocení na tento obchod jsou nepravdivá a tvořena

23. 06. 2020 12:31:40

Ruda

Clarson (bezslapani.cz, Britex Trade s.r.o.)

Jsem také jeden z podvedených, fa s námi přestala komunikovat a celá věc se táhne 7 měsíců. Předal jsem stížnost právním zástupcům.

15. 05. 2020 10:42:22

Petr Moidl

Stránek: 10, stránka: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 10