Nespokojený zákazník

V SČS již řadu let vyhlašujeme cenu Spokojeného zákazníka. Je to pozitivní příklad zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více k oceněným podnikatelům pak najdete zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme zde diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by ale bylo co nejméně důvodů ji z vaší strany aktivně využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto vás ale prosíme, aby jste do diskuze nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o pomoc či radu, využijte prosím naši poradnu zde.

Diskuze

Přidat stížnost

Clarson

Dobrý deň,ja som tiež jednou z podvedenych osôb,zaplatila som priamo na účet platbu.Dodnes mi bycikel nedodali,ani nevratili peniaze.Podala som už podnet na políciu,nakoľko je to pre mňa ako dôchodkyňu veľa peňazí. Dakujem

01. 05. 2020 20:04:15

Mojska Alena

travigo, slevolin

https://nekupujte4.webnode.cz/

28. 04. 2020 14:26:53

PK

Travigo.cz (Balearia s.r.o.) alias Clarson.cz???

... s asi nově i travigo.cz.

17. 04. 2020 20:48:49

PK

Travigo.cz (Balearia s.r.o.) alias Clarson.cz???

Tento týden jsem narazil na reklamy na Travigo.cz. Web i produkty jako by z oka vypadli kolům Clarson či BezSlapani, u kterých přitom už měsíce marně čekám na zboží nebo na peníze. Dejte si velký pozor, co kupujete. Přidávám raději velmi negativní zkušenosti a opravdu varování at si dáváte pozor. Je možné, že zaplatíte veklou částku za elektrokolo a nedostanete ani kolo ani peníze zpět. Recenze na toto téma si můžete přečíst na internetu. Takže pozor, BezSlapani.cz, Clarson.cz a asi nově i

17. 04. 2020 20:48:16

PK

Leonn.cz Expresmenu.cz

Dobry den, objednala som od gastroklub.cz hotové jedla od vyrobu Expresmenu.cz viac druhov, kazdy 600 g. Deklaraciu povazujem za nedostatocnu: - vaha mäsa udana v txte ako 33% a nie v gramoch - tvrdia, vraj jedlo pre 2 osoby a pocitaju na osobu 100 g (surového mäsa), bola som nemile prekvapena - kvalita jedného druhu nizka (na kasu rozvarené zeli) Tak vyrobca ako aj predajca tvrdia, vraj je vsetko v sulade s uzneseniami EU -co ja kvoli deklaracii v percentach popieram. Otazka: Je deklarova

15. 04. 2020 13:08:53

D. Biringerova

Clarson (bezslapani.cz, Britex Trade s.r.o.)

Když nevrátili peníze za nedodané elektrokolo. oslovil jsem ČOI s žádostí o mimosoudní vyrovnání. Peníze mi tento týden vrátili.

19. 03. 2020 20:18:15

J.K.

Clarson (Britex Trade s.r.o. )

Z 10.2019 objednané elektro bicykle nedodávajú, uhradené čiastky nevracajú, klamu a zatajujú sa, každý kto je poškodený nech podáva trestné oznámenia.

28. 02. 2020 13:37:02

z SK

David Zauer, Teplice

Inzeruje různé zboží, které mu nepatří a požaduje platbu předem na účet. Po zaplacní už se vám neozve. Podvodník. Podal jsem na něj trestní oznámení.

03. 02. 2020 18:54:26

AK

Clarson (bezslapani.cz)

pokračování a částku vrátí během ledna. Ani po opakovaných urgencích tak neučinili, odmítli podat kontakty na vedení firmy, sami nekomunikovali a odmítli vyřešení situace. Jedná se o obelhání a podvedení zákazníka a neuvěřitelnou drzost při (ne)komunikaci.

03. 02. 2020 14:50:23

Jan Kašpar

Clarson (bezslapani.cz)

4.10. 2019 jsme objednali elektrokolo u firmy Clarson (www.bezslapani.cz) za 13999 Kč. Elektrokolo nepřicházelo, na dotazy posouvali dobu dodání, na leden až únor 2020(!), údajně kvůli prodejci. Jméno prodejce neuvedli, údaje o své firmě také ne. Adresu na stránkách nemají vyplněnou, zjistili jsme ji až ze smlouvy (Britex Trade s.r.o.). Objednávku jsme zrušili. Ve smlouvě je uvedeno, že při zrušení objednávky částku vrátí nejdéle do 14 dnů. Opět nesplnili. Napsali, že potvrzují storno a částku v

03. 02. 2020 14:47:30

Jan Kašpar

Penny market Třeboň

V letáku akce na vejce,v prodejně za normální cenu,proč?

09. 01. 2020 15:20:03

Wagner

Lunzo

Objednala jsem 6.11.2019 zboží. Auticko ford report za 819kc. Všude bylo uvedeno vše skladem a poštovné zdarma. Bohužel jsem předem neproverovala tyto podvodníky. Do konce tam byla reklama na doručení do vánoc. Platbu jsem uhradila a za 10 dní mi přišel meil.ze zboží bude dodáno od 5do 25 dni. A .Že jsou pouze zprostředkovatele. Okamžitě jsem se snažila od smlouvy odstoupit a to mi bylo arogantně řečeno. Že mám velkou smůlu. A.ze pokud odstoupil od smlouvy po obdržení zboží tak se nedopl

01. 01. 2020 13:20:11

Sarka Sykorova

Centrum aukcí.cz s.r.o.

POZOR!!!Novodobí ŠMEJDI!!! Společnosti inzerují nemovitosti z cizích dražebních portálů na běžných realitních serverech, jako běžný prodej. Po poptávce např na s-reality přijde mail, s tím, že pokud chcete bližší informace tak je třeba se registrovat. To, že se jedná o exekuční dražbu zasílají až poté emailem, aniž by měl klient o spolupráci při dražbě zájem a telefonicky ji dokonce odmítne. K získání více informací o dané nemovitosti je nutná registrace na jejich portále, kde je ovšem skrytý p

27. 09. 2019 07:46:15

Cibík

Lunzo s.r.o.

Dobrý den, u internetové firmy Lunzo jsem si zakoupila kožené baleríny, které byly v akci za 700 Kč. Bohužel jsem si nepřečetla pořádně všeobecné podmínky, kde se jedná o výrobce z Asie a tato firma nebere odpovědnost za kvalitu. Boty mají hodnotu pár korun, zapáchaly, šílené balení, velikost nesedí.Reklamovat bych musela v Asii, což je velmi drahé zaslat zpět. Firma Lunzo tyto reklamace neřeší, ikdyž cena neodpovídá kvalitě a jedná se dle mého názoru o podvod na spotřebitele.TUTO FIRMU NEDOPORU

26. 09. 2019 07:43:23

Růžičková

Česká pošta

Dobrý den. Česká pošta mi měla doručit záslku ze zahraničí. Zásilka přišla na poštu, ale nikdo se nestaral ji doručit na cílové místo. Pošta to označila jako neúspěšný pokus o doručení a nepodala mi ani vyzvu, sms, nebo libovolnou zprávu. Následně zásilk

21. 02. 2019 22:05:08

Lukáš Míšek

Stránek: 10, stránka: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 10