Kvalita služeb cestovních kanceláří
Zaplatili jste si zájezd, ve kterém je zahrnuto ubytování s výhledem na moře, anebo vila se má nacházet 50 m od moře? Namísto toho máte výhled na hlavní silnici či penzion je od moře na půl kilometru.
Zájezd jste si vybrali a zaplatili právě kvůli tomu, co vám cestovní kancelář nabízela a slibovala. Pokud cestovní kancelář, se kterou jste uzavřeli smlouvu, porušila (nenaplnila) cokoliv, co bylo sjednáno ve smlouvě, pak trvejte na nápravě (na místě) nebo na slevě z ceny zájezdu.
Postup pro uplatnění reklamace v podsekci zde.
Kontakty pro pomoc
Dozorový orgán: Česká obchodní inspekce
- Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
- telefon: +420 296366360
- e-mail: info@coi.cz
- další informace viz: www.coi.cz
Při nákupu služby v přeshraničním styku vám s reklamací pomůže Evropské spotřebitelské centrum pro ČR při České obchodní inspekci
- Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
- telefon: +420 296366155
- e-mail: esc@coi.cz
- další informace viz: Zde
Zodpovědné ministerstvo: Ministerstvo pro místní rozvoj
- Staroměstské náměstí 6, 110 15 Praha 1
- Telefon: +420 224 861 111,
- e-mail: info@mmr.cz
- Více: Zde
Zodpovědný rezort za oblast ochrany spotřebitele a za mimosoudní urovnání sporů: Ministerstvo průmyslu a obchodu
- Na Františku 32, 110 15 Praha 1
- telefon: +420 224851111
- e-mail: posta@mpo.cz
- ostatní informace viz: Zde.
Kontakty na spotřebitelské organizace v ČR:
- Viz Zde.