Podání stížnosti / žádost o radu či pomoc

Po podání stížnosti obdržíte e-mailem potvrzení o převzetí Vaší žádosti a identifikační číslo Vašeho případu. Po jeho vyřešení pak obdržíte i přímo odpověď na Vaši e-mailovou adresu.

Vyplněním a odesláním formuláře nám udělujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem vyřešení Vašeho případu, a to v souladu s Prohlášením SČS o ochraně osobních údajů, které je dostupné zde a které si prosíme před vyplněním a odesláním formuláře pečlivě přečtěte.

Vaše osobní údaje vyplňujte vždy jen v části "Informace o osobě podávající stížnost" a nikdy NE v části "Stručný popis předmětu stížnosti" - tato část je totiž v rámci našeho kontaktního místa uveřejňována. 

O stavu zpracování Vašeho případu se můžete po zadání identifikačního čísla Vašeho případu informovat také ve složce Řešení případů, a případně můžete sledovat i Archiv případů, kde naleznete naše rady a doporučení v obdobných případech.

 

Informace o osobě podávající stížnost
Informace o firmě nebo živnostníkovi proti kterému je vznesena stížnost
Produkt / služba
podkategorie: