Podání stížnosti / žádost o radu či pomoc

Po podání stížnosti obdržíte e-mailem potvrzení o převzetí vaší žádosti a identifikační číslo vašeho případu. Po jeho vyřešení pak obdržíte i přímo odpověď na vaši e-mailovou adresu.

O stavu řešení vašeho případu se můžete po zadání vašeho identifikačního čísla informovat také ve složce Řešení případů. Sledujte také Archiv případů, kde naleznete řešení obdobných případů.

Vyplněním a odesláním formuláře nám udělujete souhlas se zpracováním vašich osobních údajů za účelem vyřešení vašeho případu, a to v souladu s Prohlášením SČS o ochraně osobních údajů, které je dostupné zde a které si prosíme před vyplněním a odesláním formuláře pečlivě přečtěte.

 

Informace o osobě podávající stížnost
Informace o firmě nebo živnostníkovi proti kterému je vznesena stížnost
Produkt / služba
podkategorie: