Podání stížnosti / Žádost o pomoc či radu

Nedílnou součástí uplatňování spotřebitelských práv je jejich základní znalost a orientace ve sporných situacích, které vám mohou pomoci váš případ vyřešit anebo vaše práva obhájit.

Prostřednictvím těchto stránek tak zde pro vás na základě naší mnoholeté zkušenosti provozujeme i online Poradnu, prostřednictvím které nám můžete podat stížnost na konkrétního podnikatele anebo nás požádat o pomoc nebo radu. 

Vaše podání vám prostřednictvím následujícího formuláře nezabere více jak 5 minut, ale než tak učiníte, věnujte pozornost několika málo pravidlům, podle kterých se naše Kontaktní místo pro vás řídí a která jsou k dispozici - zde

Děkujeme, vaše Kontaktní místo SČS.   

 

1. Informace o vaší osobě
2. Týká se vaše podání konkrétního podnikatele nebo obchodníka?
3. Prosíme vyberte konkrétní oblast, které se váš případ týká
podkategorie: