Sdružení českých spotřebitelů (SČS) již řadu let vyhlašuje cenu Spokojeného zákazníka. Je to příklad pozitivního působení na zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více pak k oceněným podniketlům v jednotlivých krajích i zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by bylo ale co nejméně důvodů ji zde využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto Vás ale prosíme, aby jste nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále Vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na Vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o radu či pomoc, využijte prosím naši poradnu - zde.

Nespokojený zákazník - diskuze

Přidat stížnost
Image

Centrum aukcí.cz s.r.o.

POZOR!!!Novodobí ŠMEJDI!!! Společnosti inzerují nemovitosti z cizích dražebních portálů na běžných realitních serverech, jako běžný prodej. Po poptávce např na s-reality přijde mail, s tím, že pokud chcete bližší informace tak je třeba se registrovat. To, že se jedná o exekuční dražbu zasílají až poté emailem, aniž by měl klient o spolupráci při dražbě zájem a telefonicky ji dokonce odmítne. K získání více informací o dané nemovitosti je nutná registrace na jejich portále, kde je ovšem skrytý p

27. 09. 2019 07:46:15

Cibík

Lunzo s.r.o.

Dobrý den, u internetové firmy Lunzo jsem si zakoupila kožené baleríny, které byly v akci za 700 Kč. Bohužel jsem si nepřečetla pořádně všeobecné podmínky, kde se jedná o výrobce z Asie a tato firma nebere odpovědnost za kvalitu. Boty mají hodnotu pár korun, zapáchaly, šílené balení, velikost nesedí.Reklamovat bych musela v Asii, což je velmi drahé zaslat zpět. Firma Lunzo tyto reklamace neřeší, ikdyž cena neodpovídá kvalitě a jedná se dle mého názoru o podvod na spotřebitele.TUTO FIRMU NEDOPORU

26. 09. 2019 07:43:23

Růžičková

Česká pošta

Dobrý den. Česká pošta mi měla doručit záslku ze zahraničí. Zásilka přišla na poštu, ale nikdo se nestaral ji doručit na cílové místo. Pošta to označila jako neúspěšný pokus o doručení a nepodala mi ani vyzvu, sms, nebo libovolnou zprávu. Následně zásilk

21. 02. 2019 22:05:08

Lukáš Míšek

Beko

Dobrý den, ráda bych upozornila na servis firmy Beko.Po půl roce používání mrazničky nebyla po dvou závadách uznána třetí reklamace s odůvodněním vady v síti. Dle přezkoumání a vyjádření ČEZ, je vše v pořádku. Třetí reklamaci nelze zaevidovat na portálu

09. 01. 2019 10:44:12

Renata Vinšová

www.medvidkovehracky.cz

Dobrý den, ráda bych se na Vás obrátila s pomocí a nahlášení nesprávného jednání ze strany Dasha, s.r.o. Vajnorská 98J, 831 04 Bratislava u které jsem na portále http://www.medvidkovehracky.cz zakoupila dárek pro dítě. Bohužel zboží dorazilo bez origináln

18. 12. 2018 11:07:01

Blažek

Ahold

S kartou řádně vylepenou požadovanými nálepkami prodejnu Albert na Hrnčířské v Brně kde jsem požadoval vyzvednutí nabízené kávy Albert Excellent 250g. Byl jí plný regál, avšak pokladní mi ji odmítala vydat. Po stížnosti na jejich zák.linku se firma postav

23. 05. 2018 09:52:20

Roman K.

VSP Data a.s.

Reklamace vodotěsných smart hodinek do kterých se dostala voda. Reklamace zamítnuta z důvodu "mechanického poškození vniknutí kapaliny do přístroje". Navzdory opakovanému urgování nelogičnosti jejich postoje si trvají na svém. Odpověď přijde vždy několik

17. 04. 2018 07:23:49

Jiří K.

DESTROY

2x neuznaná reklamace bot UGG za 6.250 Kč, vypáraný boční šev v jehož důsledku vypadl kus velmi tenké kůže (2dny nošení). Dle vyjádření jsem si danou kůži vytrhla sama a mám dokázat že tomu tak není, velmi nepříjemné jednání. Z dostupných zdrojů na intern

05. 03. 2018 13:05:54

B.Černá

Servatech

Je to neseriozní obchod,reklamace-mechanické poškození neuzáno!!! Hulváti jedni co to je za obchodní trik,STYĎTE SE!!!!!!Nikdy u vás už nic nekoupím vy nejste obchodníci,ale darebáci!!!

02. 02. 2018 16:59:11

František6482

SERVATECH s.r.o

Neuznaná reklamace!Samozřejmně jako u každého! NIC NEKUPOVAT ! Každému nespokojenému zákazníkovi řeknou, že mu mobil spadl do vody, že jej zalehl,že je prohnutý,mechanicky poškozen, apod. Reklamaci nevyřídí a mobil zničí při opravě a pak to svedou na vás.

31. 01. 2018 08:22:34

LADISLAV

Servatech s.r.o

Moje rada: VYHÝBEJTE SE TOMUTO OBCHODU / SERVISU, pokud nechcete problémy a zbytečně ztratit peníze a čas ,reklamace neuznávají , dovozy z Číny ,šmejdy za co nejnižší cenu.Nekupujte u nich! Jsou to podvodnici. Prodávaji zboží. které je v hrozné kvalitě,

31. 01. 2018 08:18:09

Zmeková

SERVATECH

Tento obchod je plný zlodějů,lhářů a podvodníků.Prodávají nekvalitní zboží,reklamace vám neuznaj a ještě se vám vysmějí.Vinu hodí vždy na vás.Jsou i žaloby na ně na ČOI.

11. 01. 2018 17:37:11

martin

Servatech

Reklamovaný telefon,po půl roce používání nešel vůbec nabíjet,dala jsem na reklamaci.Zavolali mi,že usb konektor je mou manipulací poškozen a oprava vyjde na cca 500kč-blbka jsem naletěla,nemám zkušenosti s reklamací nikdy jsem nepotřebovala reklamovat te

10. 11. 2017 19:46:22

Zmeková

Servatech S.r,o

Neuznavají reklamace a vyžadují penize za opravy

09. 11. 2017 16:30:52

Helena

Servatech ZáběhlickáP10

Homtom HT6 v záruce, neuznána reklamace na odlepující se display od skla.Zamítnuto z důvodu používání běžným způsobem. Oprava 1300,-kč. Slova prodejce:"co by jste chtěl od Číny za ty peníze"??????

03. 11. 2017 20:05:43

Jarda C

Stránek: 7, stránka: 1 | 2 | 3 ... 7