Sdružení českých spotřebitelů (SČS) již řadu let vyhlašuje cenu Spokojeného zákazníka. Je to příklad pozitivního působení na zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na domácím trhu (více pak k oceněným podniketlům v jednotlivých krajích i zde), ale lidé nás často žádali i o poskytnutí platformy, kde by si vzájemně mohli vyměňovat zkušenosti a poukázat i na špatné výrobky, služby anebo na ne zcela korektní postup ze strany konkrétního obchodníka.

Těmto hlasům jsme vyšli vstříc a otevřeli jsme diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by bylo ale co nejméně důvodů ji zde využívat. 

Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit příspěvku je 500 znaků) a také konkrétní i co se týče např. místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo, apod. Berte prosím také na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto Vás ale prosíme, aby jste nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále Vás také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na Vaše komentáře a příspěvky bezprostředně reagovat. Pokud nás chcete požádat o radu či pomoc, využijte prosím naši poradnu - zde.

Nespokojený zákazník - diskuze

Přidat stížnost
Image

LUNZO

Objednané zboží v dubnu a v červenci ještě nedodané, ale zaplacené, dávat si pozor a z tohoto rádoby shopu neobjednávat, objednávají z Číny, nic nemají skladem a ještě je zboží předražené.

22. 07. 2020 09:00:29

Kučerová

Electroworld

Dobrý den, před rokem a půl jsem koupil v Electroworldu tablet a protože je určený na cesty na doporučení prodavače jsem si ho pojistil na poškození mimo záruku a proti ukradení. Letos v březnu se bohužel pojistná událost stala. Volal jsem na kontaktní telefon kam to mám odnést v době covid krize, dostal jsem pokyn ať to pošlu do Čestlic. To jsem udělal 1.4.2020 jim to přišlo doporučeně s potvrzením o převzetí a od té doby o tableu nic nevím. Sami se neozvali 90 dnů uplynulo a tablet nemám peníz

03. 07. 2020 09:26:42

Martin Vlček

Lunzo.cz

Dobrý den, objednal jsem zboží v celkové hodnotě 600 Kč. Na zboží čekám již více než 2 měsíce. Na uvedené číslo infolinky se nelze dovolat. Po vytvoření objednávky jsem byl téměř denně vyzýván k úhradě částky, a to jak přes sms, tak i přes email. Chvílemi to bylo až otravné. Částku jsem uhradil a od té doby obchod nekomunikuje. Píši zde především proto, abych varoval všechny, kteří zvažují nákup v tomto obchodě. Osobně si myslím, že kladná hodnocení na tento obchod jsou nepravdivá a tvořena

23. 06. 2020 12:31:40

Ruda

Clarson (bezslapani.cz, Britex Trade s.r.o.)

Jsem také jeden z podvedených, fa s námi přestala komunikovat a celá věc se táhne 7 měsíců. Předal jsem stížnost právním zástupcům.

15. 05. 2020 10:42:22

Petr Moidl

Clarson

Dobrý deň,ja som tiež jednou z podvedenych osôb,zaplatila som priamo na účet platbu.Dodnes mi bycikel nedodali,ani nevratili peniaze.Podala som už podnet na políciu,nakoľko je to pre mňa ako dôchodkyňu veľa peňazí. Dakujem

01. 05. 2020 20:04:15

Mojska Alena

travigo, slevolin

https://nekupujte4.webnode.cz/

28. 04. 2020 14:26:53

PK

Travigo.cz (Balearia s.r.o.) alias Clarson.cz???

... s asi nově i travigo.cz.

17. 04. 2020 20:48:49

PK

Travigo.cz (Balearia s.r.o.) alias Clarson.cz???

Tento týden jsem narazil na reklamy na Travigo.cz. Web i produkty jako by z oka vypadli kolům Clarson či BezSlapani, u kterých přitom už měsíce marně čekám na zboží nebo na peníze. Dejte si velký pozor, co kupujete. Přidávám raději velmi negativní zkušenosti a opravdu varování at si dáváte pozor. Je možné, že zaplatíte veklou částku za elektrokolo a nedostanete ani kolo ani peníze zpět. Recenze na toto téma si můžete přečíst na internetu. Takže pozor, BezSlapani.cz, Clarson.cz a asi nově i

17. 04. 2020 20:48:16

PK

Leonn.cz Expresmenu.cz

Dobry den, objednala som od gastroklub.cz hotové jedla od vyrobu Expresmenu.cz viac druhov, kazdy 600 g. Deklaraciu povazujem za nedostatocnu: - vaha mäsa udana v txte ako 33% a nie v gramoch - tvrdia, vraj jedlo pre 2 osoby a pocitaju na osobu 100 g (surového mäsa), bola som nemile prekvapena - kvalita jedného druhu nizka (na kasu rozvarené zeli) Tak vyrobca ako aj predajca tvrdia, vraj je vsetko v sulade s uzneseniami EU -co ja kvoli deklaracii v percentach popieram. Otazka: Je deklarova

15. 04. 2020 13:08:53

D. Biringerova

Clarson (bezslapani.cz, Britex Trade s.r.o.)

Když nevrátili peníze za nedodané elektrokolo. oslovil jsem ČOI s žádostí o mimosoudní vyrovnání. Peníze mi tento týden vrátili.

19. 03. 2020 20:18:15

J.K.

Clarson (Britex Trade s.r.o. )

Z 10.2019 objednané elektro bicykle nedodávajú, uhradené čiastky nevracajú, klamu a zatajujú sa, každý kto je poškodený nech podáva trestné oznámenia.

28. 02. 2020 13:37:02

z SK

David Zauer, Teplice

Inzeruje různé zboží, které mu nepatří a požaduje platbu předem na účet. Po zaplacní už se vám neozve. Podvodník. Podal jsem na něj trestní oznámení.

03. 02. 2020 18:54:26

AK

Clarson (bezslapani.cz)

pokračování a částku vrátí během ledna. Ani po opakovaných urgencích tak neučinili, odmítli podat kontakty na vedení firmy, sami nekomunikovali a odmítli vyřešení situace. Jedná se o obelhání a podvedení zákazníka a neuvěřitelnou drzost při (ne)komunikaci.

03. 02. 2020 14:50:23

Jan Kašpar

Clarson (bezslapani.cz)

4.10. 2019 jsme objednali elektrokolo u firmy Clarson (www.bezslapani.cz) za 13999 Kč. Elektrokolo nepřicházelo, na dotazy posouvali dobu dodání, na leden až únor 2020(!), údajně kvůli prodejci. Jméno prodejce neuvedli, údaje o své firmě také ne. Adresu na stránkách nemají vyplněnou, zjistili jsme ji až ze smlouvy (Britex Trade s.r.o.). Objednávku jsme zrušili. Ve smlouvě je uvedeno, že při zrušení objednávky částku vrátí nejdéle do 14 dnů. Opět nesplnili. Napsali, že potvrzují storno a částku v

03. 02. 2020 14:47:30

Jan Kašpar

Penny market Třeboň

V letáku akce na vejce,v prodejně za normální cenu,proč?

09. 01. 2020 15:20:03

Wagner

Stránek: 8, stránka: 1 | 2 | 3 ... 8