Jak dál na trhu s vínem?

Nová vyhlášky MZe o způsobu podpory marketingu a prodeje pro víno.

Vyhláška MZe č. 97/2005 Sb. o předpokladech a způsobu podpory marketingu a prodeje produktů, podpory rozvoje turistiky v oblasti vinohradnictví a vinařství a podrobnostech o poskytování informací veřejnosti Vinařským fondem, k zákonu č. 321/2004 Sb., o vinohradnictví a vinařství, ve znění pozdějších předpisů, byla vydána březnu 2006.

Vinařský fond podporuje marketing vína, rozvoj vinařské turistiky a informuje veřejnost o vinohradnictví a vinařství. Fond pracuje na obdobné bázi jako organizace v ostatních vinařských zemích EU.

Vyhláška uvádí způsoby podpory marketingu a prodeje produktů, které jsou v kompetenci Fondu, např.:

připívá na úhradu nákladů vynaložených na účastnické poplatky při soutěžích a výstavách vín, na úhradu nákladů vynaložených na pronájem prostor při soutěžích a výstavách vín a jejich propagaci, na úhradu nákladů na pronájem prostor pro konání seminářů, konferencí a školení s tématikou vinařství, vinohradnictví, rozvoje turistiky v oblasti vinařství, přispívá i na autorské honoráře a výrobu tištěných a audiovizuálních materiálů o víně atd.

Fond rozhoduje na základě podaných žádostí o výši přiznané podpory.

zavřít

14. 06. 2006 00:00