Sdružení českých spotřebitelů již řadu let vyhlašuje soutěž spokojeného zákazníka v regionech. Je to příklad pozitivního působení na zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na trhu (viz Zde).

Spotřebitelé nás ale již dlouho žádají o poskytnutí platformy, kde by si mohli vyměnit zkušenosti a poukázat na případy špatného poskytnutí služby. Otevíráme proto tuto diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by bylo co nejméně důvodů ji využívat. Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit je cca 35 slov) a konkrétní i co se týče místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo.

Berte prosím na vědomí, že případné vulgární a podobně nevhodné texty budeme odstraňovat. Dále upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na Vaše podněty reagovat.

Pokud chcete radu a pomoc, využijte prosím naší e-poradny Zde.

Děkujeme.

Nespokojený zákazník - diskuze

Přidat stížnost
Image

Austrian Airlines, Praha

On line zakoupené letenky nebylo možné on-line cestou změnit, ač obch. podmínky to umožňovaly (jistě za úplatu). Uvedené jediné tel. spojení - do Rakouska - nefunkční. Nakonec vyřešeno s pobočkou na Ruzyni. Mimo pracovní hodiny by to byla katastrofa. Červ

13. 07. 2013 07:37:57

Tomáš

Bakery Shop, Kozí, Praha

V renomovaném pekařství (soudíme dle cen)v centru Prahy jsme koupili OŘECHOVÝ CHLEBA (9.7.). Výrobek byl velmi chutný - ale na vylámání zubů na úlomcích ořechových skořápek. Reklamovat jsme nemohli, odjížděli jsme z Prahy. "Palec dolů!"

13. 07. 2013 07:25:11

Matějka

Billa

Nekvalitní zelenina a ovoce, při upozornění personálu na shnilá jablka arogantní jednání.

25. 06. 2013 10:11:16

Nováková Lenka

Stránek: 16, stránka: 1 ... 14 | 15 | 16