Sdružení českých spotřebitelů již řadu let vyhlašuje soutěž spokojeného zákazníka v regionech. Je to příklad pozitivního působení na zlepšování vztahů mezi spotřebiteli a podnikateli na trhu (viz Zde).

Spotřebitelé nás ale již dlouho žádají o poskytnutí platformy, kde by si mohli vyměnit zkušenosti a poukázat na špatné výrobky anebo na případy špatného poskytnutí služby.

Otevíráme proto tuto diskuzní platformu Nespokojený zákazník. Kéž by bylo co nejméně důvodů ji využívat. Pokud chcete na některý případ upozornit, buďte prosím struční (limit je cca 35 slov) a konkrétní i co se týče místa provozovny a udání doby, kdy k nepravosti došlo.

Berte prosím na vědomí, že SČS nenese odpovědnost za obsah příspěvků, přesto Vás ale prosíme, aby jste nevkládali vulgární či jinak nevhodné stížnosti, příspěvky a komentáře. Dále také upozorňujeme, že v této sekci nebudeme na Vaše podněty reagovat.

Pokud chcete radu a pomoc, využijte prosím naši e-poradnu Zde.

Děkujeme.

Nespokojený zákazník - diskuze

Přidat stížnost
Image

Nebeslev.cz

Při žádosti o vyřízení reklamace, vrácení poukazů, firma nekomunikuje, nevrací peníze.

07. 10. 2013 10:38:39

Mára

VTM International s.r.o. Liberec

Při odstoupení od smlouvy i přes opakované ujišťování, že se tak stane, firma nevrátila více než rok peníze-v našem případě 24 990Kč!

02. 10. 2013 08:50:30

Hryzbil

VTM International, Liberec

Činnost firmy - předváděcí akce. Při odstoupení od kupní smlouvy nevrací peníze, uváděná adresa sídla neexistuje, není nikde označena.

16. 09. 2013 15:31:32

Vláďa Z.

Kaufland

Tento týden 12.9. až 18.9.2013 je v letáku akce na pleny Pampers, velikosti 3,4 a 5. Na prodejně Slaný bylo pouze 8 krabic velikosti 3 a prý už žádné akční pleny nebudou, že to bylo vše. Toto je pro mne klamavá reklama a sprosté chování vůči zákazníkům!

13. 09. 2013 08:34:35

Bárta

David Zauer, Teplice

Mám stejné zkušenosti jako paní Věra. Jak může ještě takový člověk podnikat?

09. 09. 2013 15:04:31

Milan

Health & Beauty s.r.o. Praha - Ďáblice

Společnost slíbila, dokonce písemně, že mi vrátí dlužnou částku, ale ani po 3/4 roku mi nebyla ani část vrácena. Nevěřte této společnosti!

09. 09. 2013 14:58:37

Jana

Dudáš Milan - PROFITTING Kolín

Po předání pily do opravy mi byla pila vrácena po 3 týdnech s naprosto stejnou závadou. Za opravu bylo naúčtováno 430 Kč. Dle mého úsudku se na pilu nikdo ani nepodíval a nevyzkioušel.

09. 09. 2013 09:11:51

Vít Vavřina

Bio Trade House s.r.o., Praha 5

Tato firma používá formuláře kupních smluv /předváděcí akce/, kde vůbec není uveden název, sídlo, IČO, jiné kontakty, ani provozovna. Není kam zaslat odstoupení od KS!

06. 09. 2013 14:58:45

Dana

ALFA COMPUTER a.s.

Dobrý den obracím se na Vás ohledně reklamace v eshopu alfa.cz. Minulý měsíc 8.8.2013 jsem u nich objednal set základní desky procesoru a paměti ram. Po rozbalení doma jsem zjistil že základní deska už byla někým použita, krabice ve které byla už byla ro

05. 09. 2013 07:47:29

Michal Š.

David Zauer, J. Payera, Teplice 1

V podmínkách u "Odstoupení od kupní smlouvy" má uvedeno, že klient má s vrácením zboží počkat na výzvu prodávajícího. A tak čekám, čekám a čekám ... Jak dlouho ještě pane podnikateli?

19. 08. 2013 09:15:56

Věra

Stránek: 16, stránka: 1 ... 13 | 14 | 15 | 16