Řešení sporů

Noční můrou spotřebitelů, ale i obchodníků jsou vady výrobků a služeb. Pochopit nedostatek nakonec dovedeme, ale co často postrádáme, je korektní jednání druhé strany při vyřizování stížnosti. Změna myšlení a chování je běh na delší trať..., a proto zde nabízíme základní pomoc při řešení konkrétních potíží, na které během vyřizování vašich reklamací, stížností či jiných problémů spojených s nákupem zboží a služeb (vč. sporů) narazíte:

  1. Můžete nás požádat o radu nebo nám zaslat váš podnět.
  2. Můžete se s námi a i s ostatními spotřebiteli podělit o vaše negativní zkušenosti s konkrétním výrobkem anebo službou a využít k tomu účelu přímo určené diskusní fórum.
  3. Můžete zahájit mimosoudní urovnání vašeho spotřebiteslkého sporu s obchodníkem a učinit nám příslušné podání. 
  4. Můžete získat informace, jak se bránt soudní cestou.