Kvalita služeb cestovních kanceláří

Zaplatili jste si zájezd, ve kterém je zahrnuto ubytování s výhledem na moře, anebo vila se má nacházet 50 m od moře? Namísto toho máte výhled na hlavní silnici či penzion je od moře na půl kilometru.

Zájezd jste si vybrali a zaplatili právě kvůli tomu, co vám cestovní kancelář nabízela a slibovala. Pokud cestovní kancelář, se kterou jste uzavřeli smlouvu, porušila (nenaplnila) cokoliv, co bylo sjednáno ve smlouvě, pak trvejte na nápravě (na místě) nebo na slevě z ceny zájezdu. 

Postup pro uplatnění reklamace v podsekci Zde.

Kontakty pro pomoc

Dozorový orgán: Česká obchodní inspekce

  • Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
  • telefon: +420 296366360
  • e-mail: info@coi.cz
  • další informace viz: www.coi.cz

Při nákupu služby v přeshraničním styku vám s reklamací pomůže Evropské spotřebitelské centrum pro ČR při České obchodní inspekci

  • Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
  • telefon: +420 296366155
  • e-mail: esc@coi.cz
  • další informace viz: Zde

Zodpovědné ministerstvo: Ministerstvo pro místní rozvoj

  • Staroměstské náměstí 6, 110 15 Praha 1
  • Telefon: +420 224 861 111,
  • e-mail: info@mmr.cz
  • Více: Zde

Zodpovědný rezort za oblast ochrany spotřebitele a za mimosoudní urovnání sporů: Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Na Františku 32, 110 15 Praha 1
  • telefon: +420 224851111
  • e-mail: posta@mpo.cz
  • ostatní informace viz: Zde.

Kontakty na spotřebitelské organizace v ČR:

Právní předpisy
  • Viz Zde
  • § 2521 a násl. zákona č. 89/2012 sb., občanský zákoník
  • Směrnice 90/314/EHS o souborných službách pro cesty, pobyty a zájezdy - Zde